کشف ۵۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک شرکت صنعتی در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۱:۱۹:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار”حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان از طریق کار اطلاعاتی از دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در یکی از شرکت های صنعتی این شهرستان مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام عالی انتظامی اظهار داشت: مأموران پس از شناسایی این شرکت صنعتی و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازدید از آن موفق به کشف تعداد ۵۷۷ دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

وی با اشاره به ارزش تقریبی ۲۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریالی دستگاه های کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این قبیل جرایم، از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای برخورد قاطع و بهنگام با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی