کاروان زکات در ساوه به راه افتاد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۲:۲۴:۲۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , همزمان با یک مرداد که در ساوه به‌عنوان روز زکات نامگذاری شده است، کاروان زکات مستحبی شامل طالبی از مقابل امامزاده شاهزاده حسین (ع) این شهر به سمت مراکز نیکوکاری جهت توزیع بین نیازمندان به حرکت افتاد.

دبیر شورای زکات ساوه در حاشیه این مراسم با اشاره به توزیع ۱۰ تن طالبی به‌عنوان زکات مستحبی تا امروز گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان اجرای این طرح در سطح شهرستان بالغ‌بر ۳۰ تن طالبی به ارزش ۱ میلیارد ریال جمع‌آوری و به دست نیازمندان تحت پوشش این نهاد مقدس برسد.

عباس محمدی هزاوه افزود: در این طرح خداپسندانه، کشاورزان از روستاهای مختلف بخشی از ثمره باغات خود را به نیازمندان واقعی اهدا می‌کنند تا هم به مال خود برکت داده و هم از ثمرات باغ خود در سفره آنان قرار داده باشند.

وی تصریح کرد: پس از پایان جمع‌آوری زکات مستحبی طرح شجره طیبه مجدداً ادامه خواهد یافت و بحث پلاک‌کوبی و جمع‌آوری محصولات اهدایی باغداران از سر گرفته می‌شود.

دبیر شورای زکات ساوه افزود: سال گذشته ۴۰ تن انار در طرح شجره طیبه جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال جاری به حدود ۱۰۰ تن افزایش پیدا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی