قبوض کاغذی جریمه رانندگی در ساوه حذف می شود | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۲۰:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سرهنگ عباس خانی امروز سه شنبه هفتم مردادماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای طرح جدید، کارکنان پلیس راهور شهرستان ساوه به دستگاه دست افزار تلفن همراه هوشمند مجهز شده‌اند و از این پس رانندگان متخلف قبض جریمه دریافت نخواهند کرد و سیستم جدید جایگزین سیستم کاغذی دستی و سنتی خواهد شد.

 وی به  مزیت‌ها و فواید استفاده از دست افزار موبایلی اشاره کرد و افزود: آنلاین بودن و تسریع در اعمال قانون از جمله مهمترین مزیت‌های این سیستم است که در آن به صورت همزمان شماره خودرو وارد می شود و علاوه بر صدور خلافی جدید میزان خلافی‌های گذشته و توقیفات احتمالی خودرو را نشان می‌دهد.

سرهنگ خانی بیان کرد: در فرآیند جدید اعمال قانون بلافاصله بعد از اعمال قانون توسط مامور راهور، پیامک جریمه در همان زمان به شماره تلفن همراه مالک ارسال و در نتیجه مالک وسیله نقلیه که پلاک خودرو به نام اوست در حداقل زمان ممکن در جریان قبض جریمه صادره قرار می‌گیرد.

 وی گفت: در روش‌های قدیمی قبض جریمه به بدنه خودرو الصاق می‌شد یا به صورت دو برگی در غیاب راننده نوشته می‌شد و برخی رانندگان از جریمه‌های صادر شده خود بی اطلاع بوده و پیگیر پرداخت آن نمی‌شدند.

 رئیس پلیس راهور ساوه با اشاره به اینکه در شیوه جدید اعمال قانون این نقایص مرتفع شده است بیان کرد: در این سیستم، شماره قبض، تاریخ و علت جریمه شدن ،شناسه قبض و شناسه پرداخت به شماره همراه مالک پیامک می‌شود و راننده یا مالک خودرو می‌تواند در همان لحظه از طریق سامانه ۱۲۰ پلیس راهور نسبت به پرداخت جریمه خود اقدام کند / ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی