رسالت خبرنگاران هویت بخشی به جامعه است / رتبه نخست ساوه در برگزاری برنامه های فرهنگی | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۲۳:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حسین محمودی فر پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در جامعه جایگاه ویژه‌ای داشته و نباید در بیان مشکلات مردم تعارف داشته باشند و همچنین در راستای بهبود شرایط، عملکرد مسئولان را مورد بررسی قرار دهند.
وی بیان کرد: خبرنگاران شهرستان ساوه مدافعان نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب قلم می‌زنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: شهرستان ساوه موفق به کسب رتبه نخست در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح استان شده و در این مسیر از ظرفیت خبرنگاران باید استفاده درست صورت گیرد.

محمودی فر ادامه داد: رسالت خبرنگاران هویت بخشی به جامعه بوده و در شرایط کنونی که با تهاجم فرهنگی مواجه هستیم این امر بی‌بدیل باید در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر در پی تثبیت هویت اسلامی در سطح جامعه هستیم باید نگاه به فرهنگ ویژه بوده و در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: در کشور یک درصد بودجه ناخالص ملی به فرهنگ اختصاص می‌یابد در حالی که توسعه فرهنگی موضوعی جدی در پیشرفت و آبادانی است.

محمودی فر با بیان اینکه سالانه ۱۵۰ برنامه در این اداره برگزار می‌شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان ساوه، جشنواره‌های منطقه‌ای از جمله جشنواره تئاتر دفاع مقدس، شعر و موسیقی محلی توسط این اداره برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در بحث عمرانی نیز بازسازی فرهنگسرا، ساخت سالن مخصوص نمایش تئاتر با کمک خیرین و بازسازی سالن سلمان ساوجی در ساوه انجام شده است.

محمودی فر ادامه داد: ۸۰ کانون فرهنگی زیر مجموعه اداره ارشاد ساوه هستند که باید برنامه‌ها را با رویکرد مقابله با آسیب‌های اجتماعی اجرا کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۰ مجموعه به جز کانون های فرهنگی مساجد از اداره ارشاد مجوز فعالیت گرفته اند که شامل چهار موسسه فرهنگی هنری، شش موسسه قرآنی، ۱۵ مرکز محصولات فرهنگی، ۲۵ چاپخانه و ۱۳ چاپ افست، شش آموزشگاه آزاد، ۲۵ گیم نت، پنج انتشارات و … است. ۱۵ نشریه، شش نماینده خبرگزاری، پنج پایگاه خبری با حدود ۴۰ خبرنگار و فعال مجازی در این شهرستان فعالیت دارند. از ۱۵ نشریه مجوز دار به دلیل مشکلات مالی فقط چند نشریه منتشر می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی