طرح توسعه ICU بیمارستان مدرس ساوه راه‌اندازی می‌شود | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۷:۱۷:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر مهدی مصری در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار که در سالن جلسات شهید رهنمون برگزار شد خبرنگاری را شغلی مقدس دانست و گفت : خبرنگاران باید همواره به دنبال انعکاس حقایق در جامعه بوده و مطالبه گر باشند .

وی با تقدیر از زحمات خبرنگاران خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا افزود : خبررسانی و فعالیت های رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص این بیماری , باعث افزایش ۳۰ درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه به افتتاح ساختمان مرکز تحقیقات سلامت اجتماعی و مهارت‌آموزی و آموزش مجازی حرفه‌ای شهید رهنمون اشاره کرد و گفت : افتتاح این ساختمان در راستای نگاه زیرساختی وزارت بهداشت به حوزه تحقیقاتی و آموزشی است تا شرایط توانمندسازی متخصصین بیش از پیش فراهم شود .

مصری ۶۰ تا ۷۰ درصد موضوعات حوزه سلامت را مرتبط با سلامت اجتماعی دانست و گفت : راه اندازی این مرکز با هدف بررسی دقیق عوامل مرتبط با سلامت اجتماعی صورت گرفته و در کنار آن انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی صورت خواهد پذیرفت.

وی با ابراز امیدواری از ارتقا مرکز تحقیقاتی ساوه به پژوهشکده گفت : با افتتاح این مرکز زمینه فعالیت مراکز تحقیقاتی در حوزه های دیگر فراهم خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با این اقدامان مرکز تحقیقاتی را به پژوهشکده ارتقا دهیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه همچنین از افتتاح طرح توسعه ICU بیمارستان مدرس در هفته دولت خبر داد و عنوان کرد : این طرح با حضور برخی مسئولان وزارت بهداشت انجام خواهد شد و پیگیری هایی نیز برای ارتقا دانشکده علوم پزشکی ساوه به دانشگاه , اخذ اعتبارات برای ساخت بیمارستان جدید و همچنین جذب رشته های پزشکی جدید صورت خواهد گرفت.

مهدی مصری همچنان وضعیت ساوه را از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز اعلام کرد و افزود : دستگاه های مربوطه برای نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا باید همکاری لازم را داشته باشند .

امام جمعه ساوه نیز در این مراسم گفت : خبرنگاران مواضع کلان در شهرستان را به خوبی رصد کرده و مدیریت می‌کنند. اگر اینطور نبود منافع شهرستان به عقب بازمی‌گشت.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود : شادی ها و عزاداری ها یکی از دلایل شیوع موج دوم کرونا شد، لذا در ایام محرم که از شعائر الهی است باید ضمن تکریم آن حفظ جان را داشته باشیم چراکه به خطر انداختن دیگران ضمان شرعی دارد .

وی با تاکید بر اینکه باید تابع نظام سلامت بوده و ضوابط ابلاغی را اجرا کنیم تصریح کرد : آنچه ستاد ملی کرونا تاکید کرده و مقام معظم رهبری فرمودند باید انجام شود تا ایایم عزاداری سیدالشهدا نیز بدون مشکل برگزار شود .

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از خبرنگاران با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی