کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک از خودروی زوج مواد فروش در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۱:۳۳:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار سرهنگ”یوسف سپهوند” گفت:در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی فعالیت مجرمانه ۲ تن از مواد فروشان سابقه دار در زمینه قاچاق مواد مخدر از استان تهران به استان مرکزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ساوه مشخص شد که افراد مورد نظر زوج جوانی هستند که با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به قاچاق مواد مخدر از تهران به شهرهای مرکزی کشور می کنند.

وی اظهار داشت: با همکاری اطلاعاتی انجام شده و پس از اتمام تحقیقات میدانی و در هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام در یک عملیات پلیسی، ماموران انتظامی موفق به توقیف خودروی حامل مواد مخدر و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به کشف ۶۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی