دستگیری ۱۵ نفر سارق و کشف ۱۷ فقره انواع سرقت در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۶:۲۰:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی”، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان ساوه با اولویت قرار دادن حوزه های مختلف ماموریتی و انتظامی در این شهرستان و به منظور دستیابی به ارتقاء سطح امنیت و آرامش منطقه اقدامات فعال خود را با استفاده از ظرفیت پلیس های تخصصی در ۴۸ ساعت گذشته در سطح حوزه استحفاظی به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: از مهمترین نتایج و کشفیات این اقدامات می توان به دستگیری ۱۵ نفر سارق وکشف ۱۷ فقره سرقت از جمله کشف ۴ فقره سرقت کابل برق ، ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی ، کشف ۲ دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت مسروقه اشاره کرد.

سرهنگ عیسی آبادی در ادامه ، دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش منطقه که در پارک طالقانی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند و معرفی آنها به مرجع قضائی را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی شهرستان در این مدت بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با یادآوری این که ، اقدامات منسجم پلیس شهرستان در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی و همچنین کشف علمی جرم همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: اولویت اصلی ما امنیت و آرامش شهروندان است و پلیس در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های مردمی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی