اعمال قانون ۷۳ دستگاه خودرو در طرح ممنوعیت تردد در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۰۴:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر گفت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان ، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات مسئولان مربوطه ، طرح ممنوعیت خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیر بومی به شهرستان بصورت شبانه روز در این شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود : از آغاز شروع این طرح تعداد ۴۱۵ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی شهرستان متوقف و به شهر های مبدا بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح تا کنون تعداد ۷۳ دستگاه خودرو به دلیل عدم توجه به توصیه ها و دستورات پلیس و پافشاری زیاد برای ادامه مسیر هر کدام مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه و به استان های خود بازگردانده شدند، تصریح کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعداد ۲۰۳ دستگاه خودرو که ممنوعیت تردد شبانه را از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نادیده گرفته بودند نیز هر کدام به مبلغ ۲ میلیون ریال اعمال قانون و جریمه شدند.

سرهنگ “عیسی آبادی” در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب هموطنان و همشهریان در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پلیس تا تمام توان خود برای تامین و حفظ سلامت و امنیت شهروندان آماده خدمتگزاری به هم میهنان عزیز بوده و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی