انهدام باند سارقان مغازه های شهرستان ساوه / بیش از ۶ میلیارد ریال از اموال مسروقه کشف شد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۵:۳۰:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “یوسف سپهوند ” در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های سطح شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباختگان دریافتند، که سارقان در بیشتر موارد سرقتها را به صورت گروهی و با تشکیل یک باند سرقت، در طول شب و از طریق قسمتهای ناایمن اماکن برنامه ریزی می کنند.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس و با شناسایی مشخصات سرکرده باند سارقان، مأموران موفق شدند، این فرد را که از مجرمان سابقه دار بود، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ سپهوند اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس به انجام سرقت از مغازه های مختلف سطح شهرستان ساوه با ۲ نفر دیگر از همدستانش و پنهان کردن امول مسروقه در انباری در اطراف این شهرستان اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ نفر دیگر از سارقان شناسایی شده در ادامه تحقیقات پلیسی اظهار داشت: اعضای این باند که از سارقان سابقه دار هستند، در تحقیقات فنی پلیسی، تاکنون به ۱۶ فقره سرقت از مغازه های سطح شهرستان ساوه اعتراف کرده اند و تمامی اموال سرقتی نیز از انبار آنان کشف و به مالباختگان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به ارزش ۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه در ارزیابی کارآگاهان پلیس آگاهی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر مغازه داران به هشدارهای پلیس و ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، به منظور پیشگیری از وقوع سرقت افزود: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل نوین کنترلی، در بیشتر موارد از عواملی است که بستر ‌ساز وقوع سرقت از مغازه ها و دیگر اماکن بوده و به همین منظور لازم است تا افراد همواره علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و با توجه به نکات ایمنی از بروز چنین جرایمی پیشگیری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی