اتوبوس حامل بیش از ۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ساوه توقیف شد | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۱۱:۳۶:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار ” حسن مفخمی شهرستانی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوه، با انجام تحقیقاتی میدانی، از تردد یک دستگاه خودروی حامل محموله قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند

وی اظهارداشت: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیسی، هنگامی که این اتوبوس در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه بود، شناسایی و متوقف شد. ‌

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی انجام شده از این خودرو تعداد ۵۱ هزار و ۴۰ عدد عدد انواع فندک خارجی، ۱۴ هزار و ۴۰۰ عدد قاشق فلزی، تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ عدد چنگال فلزی، ۳۰۰ عدد اسپری خوشبو کننده ، تعداد ۱۵ هزار عدد آدامس، ۱۹ دستگاه غذا ساز چند کاره ،۴۰عدد واتر پمپ خودرو ، ۱ ۰۰عدد بوش و طبق خودرو ۱۸ عدد میله موج گیر خودرو و ۲ هزارعدد مغزی قفل و کلید خارجی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به انتقال خودروی توقیف شده به پارکینگ و دستگیری راننده و ۳ نفر از سرنشینان آن بیان داشت: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، این محموله قاچاق ۶ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال ارزش گذاری شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تأکید بر تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا افزود: سامانه تلفنی ۱۱۰ همواره در تمام مدت ساعات شبانه روز، به آسانی در دسترس عموم شهروندان قرار داشته و آماده دریافت هر گونه گزارش و اطلاعات آنان در زمینه فعالیت قاچاقچیان، به منظور موفقیت هرچه بیشتر پلیس در مبارزه هدفمند با این پدیده شوم اقتصادی و تهدید کننده تولید ملی است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی