تایتانیک آمریکا در حال غرق شدن است | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۳۰:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به وضعیت آمریکا در جریان انتخاب رییس جمهور این کشور گفت : تایتانیک آمریکا در حال غرق شدن است , روز سیاه، لکه ننگ، شرم آور و تکان دهنده عناوینی است که خودشان مطرح کردند و حتی ملت معترض خودشان را تروریست خواندند.

وی افزود : همان طور که باراک اوباما و دیگر مسئولان آمریکایی گفته اند , این لکه ننگ در تاریخ آمریکای مدعی حقوق بشر و دموکراسی خواهد ماند و دیگر ادعا نکند که آمریکا برای جهانیان الگوی دموکراسی است , غربزده ها و غربگراهای داخلی توجه کنند .

خطیب نماز جمعه ساوه نحوه موضع گیری دول اروپایی و دولت جو بایدن و کنگره آمریکا در این خصوص را جالب توجه دانست و عنوان کرد : دول اروپایی از معترضان خواستند به اراده و رای مردم احترام بگذارند و تسلیم نتایج انتخابات شوند و همزمان جو بایدن گفته که این مخالفت ها، شیشه شکستن ها و حمله به نمایندگان، اعتراض نیست، یک شورش علیه کشور است و این هرج و مرج و بی نظمی و مرز فتنه است و باید پایان یابد.

حجت الاسلام حسینی اشاره ای به نحوه موضع گیری ها و فعالیت رسانه ها در قبال اغتشاش سال ۸۸ و آشوب انتخابات آمریکا افزود : شبکه بی بی سی به جای پخش زنده این اعتراضات و درگیری ها، برخلاف فتنه ۸۸، پخش موسیقی داشت. سئوال این است چرا فتنه ۸۸، کودتا و شورش نبود و مستقیم پخش می شد و به جای محکوم کردن، حمایت همه جانبه می کردند .

وی تصریح کرد : البته آنها با یک عقلانیت پس از اعلام قطعی آراء توسط کنگره، به شورش پایان دادند برخلاف فتنه گران داخلی که هنوز پس از ۱۱ سال به جای عذرخواهی و توبه، طلبکارند . آقایان به جای سفارش آمریکا به توبه، این فتنه گران را به توبه دعوت کنید .

امام جمعه ساوه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی نیز اشاره ای داشت و گفت : با سقوط دولت های بزرگ و شکست تحریم و تهدیدات، برخورد مقتدرانه که یک نمونه آن اعلام رسمی سیلی سخت به آمریکا و مزدورانش در منطقه و نمونه دیگرش توقیف کشتی متخلف کره جنوبی که چندین سال است دولت آن با قلدری بیش از ۷ میلیارد دلار اموال ما را بلوکه کرده نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

حسینی با تاکید بر اینکه به جای دوقطبی سازی شیعه و سنی و اهانت به مقدسات و تحریکات مذهبی و قومی، همه باید علیه دشمنان مستکبر، علیه دشمنان ایران و اسلام فریاد بکشیم گفت : به شرط اتحاد و انسجام ملی و دینی بویژه در دهه بصیرت فتح و ظهور نزدیک خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه بیشتر به لوایح مربوط به FATF شد و گفت : بدون این لوایح ما برای دور زدن تحریم ها و خنثی کردن آن چاره داریم و داریم عمل می کنیم اما با تصویب این لوایح خودمان را خلع سلاح می کنیم و فشار تحریم ها چند برابر می شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد : فریب دوقطبی سازی معیشت و مذاکره و یا تصویب این لوایح را نخورید این ادعاها بی اساس است بلکه شگردی برای تحمیل مذاکره و سلطه دشمنان و تداوم خسارت بار برجام است. لذا وزیر محترم امور خارجه در مجلس با صراحت گفت با تصویب این لوایح نیز هیچ تضمینی برای تسهیل روابط بانکی بین المللی و راه اندازی سوئیفت وجود ندارد.

وی افزود : مسئولین محترم از خواب آمریکا و مذاکره با آن بیدار شوند چرا هنوز بعضی ها به توبه آمریکا و روابط با آن امیدوارند.

امام جمعه ساوه در پایان خطبه ها ارتحال جانگداز آیت بصیرت و حکمت علامه مصباح یزدی وفات را یک خسارت بزرگ به حوزه های علمیه و بلکه حوزه های معارف دینی و جبهه انقلاب و رهبری دانست و گفت : آن مرحوم تمام قد از اسلام، اهل بیت، امام و رهبری معظم و انقلاب و نظام اسلامی دفاع جانانه می کرد و در همه میدان هایی که احساس نیاز به حضور ایشان بود حضوری انقلابی داشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی