بیش از ۵۲ هزار نفر در ساوه محصل وجود دارد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۴۳:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , ابراهیم فراشیانی در دویست و هشتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش ساوه که با حضور معاون وزیر ببرگزار شد از تحصیل ۵۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۲۸۵ مدرسه و وجود ۲۶۵۰ پرسنل در مدارس سطح شهرستان خبر داد و گفت : شهرستان ساوه از حیث آمار رتبه دوم استان مرکزی را از آن خود کرده و به واسطه مهاجر پذیر بودن سالانه بالغ بر ۱۲۰۰ دانش آموز جدید به مجموع دانش آموزان افزوده میشود که رقم قابل توجهی است .

وی میزبانی از دانش آموزان جدید با قومیت ها و فرهنگ های مختلف را در هر سال جدید تحصیلی از سختی های پیش رو این اداره دانست و گفت : تعدد قومیت ها کار حوزه پرورشی و تربیتی را در سطح شهرستان چندان نموده است .

وی از کمبود ۲۵ درصدی نیروی انسانی در آموزش و پرورش ساوه خبر داد و گفت : رشد صعودی دانش آموزان در شهرستان , آموزش و پرورش ساوه را هم در حوزه فضاهای آموزشی و هم در حوزه نیروی انسانی با چالش جدی روبرو کرده است .

فراشیانی با تقدیر از زحمات همکاران در حوزه تعلیم و تربیتی که با تمام کاستی ها در اکثر حوزه ها خوش درخشیدند افزود : چشم امید همکاران خدوم حوزه به وزارت آموزش و پرورش برای رفع کاستی های موجود در سطح شهرستان است .

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه تصریح کرد : مطمئنا اگر در حوزه تربیتی و پرورشی سرمایه گذاری کنیم با چالش آسیب های اجتماعی کمتر روبرو خواهیم شد .

وی با تاکید بر اینکه کار تخصصی کیفیتی در حوزه تربیتی , نیروهای متخصص این رشته را میطلبد قلمداد کرد : شهرستانی که با کمبود ۲۵ درصدی معلم روبروست چگونه میتواند این امر را محقق کند .

فراشیانی خاطرنشان کرد : در برخی مناطق کشور نیروی پرورشی از حوزه آموزشی تامین شده است که این خود نیز جای بررسی دارد هرچند ساوه نیز خود در حوزه آموزشی دچار کمبود شدید است .

مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به اینکه ساوه سالیان سال بعنوان رتبه برتر در حوزه خیرین مدرسه ساز شناخته میشود افزود : رشد چشمگیر دانش آموزان گوی سبقت را از مدرسه سازی گرفته و نگاه مسئولین شهرستان و استان و مجمع خیرین مدرسه ساز را به تامین مدرسه معطوف داشته و نگاه به فضاهای تربیتی مفعول مانده است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی