سارقان کابل های مخابراتی ساوه دستگیر شدند | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۱۵:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از پلیس , سرهنگ” عابدین ملکی پویا ” جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل مخابراتی، موضوع با جدیت وبه صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با رصد مستمر فعالیت های سارقان سابقه دار و همچنین اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی قضائی موفق شدند مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه فرد دستگیر شده مقداری کابل مخابراتی مسروقه کشف و متهم نیز در تحقیقات انجام شده به هشت فقره سرقت کابل مخابراتی در خیابان طالقانی و شهرک های فجر و پیروزی معترف شد .

سرهنگ ملکی پویا در ادامه بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۹ غرق آباد نیز در عملیاتی دیگری، یک نفر سارق کابل مخابراتی را شناسایی و کردند که این فرد نیز در تحقیقات انجام شده به ۴ فقره سرقت کابل مخابراتی در که در “نوبران” ، “غرق آباد” و در حوزه روستایی “مزلقان” معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند و از شهروندان درخواست می شود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی