دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوه | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۷:۱۳:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از پلیس , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی ” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی از روستاهای سطح شهرستان ساوه، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اتمام تحقیقات نامحسوس پلیس و بررسی مستندات علمی موجود، در نهایت مشخصات به دست آمده از سارقان، در اختیار تمامی تیم های گشت انتظامی شهرستان قرارگفت.

سرهنگ عیسی آبادی بیان داشت: سرانجام تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در بررسی های تخصصی، دو سارق حرفه ای و سابقه دار را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در عملیات های جداگانه، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اعتراف سارقان مذکور به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان خاطرنشان کرد: تعدادی زیادی از اموال سرقتی، از مخفیگاه سارقان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

وی در پایان با قدردانی از مشارکت شهروندان با پلیس در اجرای موفقیت آمیز این عملیات پلیسی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی