کلنگ ساخت کلانتری ۱۳ ساوه بر زمین زده شد | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۷:۳۹:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام سبزی نماینده مردم در مجلس در آیین کلنگ زنی این پروژه امنیت را یکی از مهم ترین مولفه های جامعه دانست و گفت : نیروی انتظامی بعنوان حافظ جان و مال و نوامیس مردم در راستای تامین امنیت تلاش های فراوانی انجام داده که شایسته تقدیر است .

وی با بیان اینکه در بخش های خرقان و نوبران باید تقویت کلانتری ها در دستور کار قرار بگیرد گفت : علیرغم وجود روستاهای متعدد در این دو بخش یک کلانتری جوابگو نیست و باید برای تقویت کلانتری در این بخش ها نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

سبزی همچنین ساخت کلانتری در شهرک علوی را قابل ستایش دانست و گفت : شهرک علوی با این جمعیت نیاز مبرم به یک کلانتری داشت که امیدواریم ساخت و تجهیز آن هرچه سریع تر انجام شود .

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز با قدردانی از اهمیت دادن مسئولان به مقوله امنیت گفت : شروع ساخت کلانتری جدید در ساوه را به فال نیک میگیریم و امیدواریم با مساعدت مسئولین هرچه سریع تر این کلانتری به بهره برداری برسد .

سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه مردم این منطقه با ساخت و راه اندازی این کلانتری از آرامش و امنیت بیشتری برخوردار خواهند شد افزود : امنیت یک کار جمعی است که نیاز به حمایت , همکاری و تعامل همه رده ها , سازمان ها و مردم دارد ضمن اینکه با اتمام این پروژه بحث ارتقا امنیت در این منطقه اتفاق خواهد افتاد .

وی با تقدیر از همکاری مسئولان در اجرای این طرح خاطرنشان کرد : ساخت کلانتری در سطح شهر ساوه و این منطقه ضرورت بخاطر جغرافیای کلانتری دوازده ضرورت داشت که خوشبختانه آغاز ساخت آن در ماه مبارک رمضان شروع شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه با توجه به وضعیت جرائم در شهرستان و گستردگی و افزایش جمعیت ساخت این کلانتری در سال ۹۴ مصوب شده بود گفت : متاسفانه با گذشت ۶ سال و بخاطر مشکلات مختلف اجرای این طرح به تعویق افتاده بود که خوشبختانه در سالجاری با مساعدت های صورت گرفته کلنگ ساخت آن بر زمین زده شد .

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی گفت : علیرغم دستورالعمل های ناجا مبنی بر رایگان بودن زمین های کلانتری اما این اتفاق در ساوه رخ نداد و زمین با قیمت منطقه ای از مسکن و شهرسازی خریداری و سند آن اخذ شد .

وی با اشاره به اخذ مجوز ساخت کلانتری از استان افزود : با مذاکرات صورت گرفته با گروه صنعتی شیشه کاوه مقرر شد عملیان فندانسیون این کلانتری توسط این گروه صنعتی انجام شود و در ساخت این کلانتری نیز مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت : بخاطر اینکه زمین مذکور ۲۵۰۰ متر بوده و شاید بودجه های ناجا جوابگوی تمام این پروژه در موعد مقرر نباشد مسئولین شهرستان باید با همت و تعامل و همچنین بهره مندی از خیرین ساخت این کلانتری را به سرانجام برسانند.

سرهنگ عیسی آبادی با بیان اینکه کلانتری ۱۲ ساوه به تنهایی جوابگوی حوزه استحفاظی خودش نیست خاطرنشان کرد : ازدحام جمعیت و حجم مراجعین در کلانتری ۱۲ ساوه موجب شده که کار به آن کیفیتی که باید انجام نشود لذا ساخت این کلانتری باری را از دوش کلانتری دوازده ساوه برداشته و به ارتقا امنیت منطقه کمک خواهد کرد .

وی ساخت این کلانتری را در ۳ طبقه به متراژ ۶۵۵ متر عنوان کرد و افزود : با ساخت این کلانتری پلیس تخصصی را در آن مستقر خواهیم کرد چراکه باتوجه به جرائم این منطقه حضور پلیس آگاهی خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد .

وی ابراز امیدواری کرد این کلانتری ظرف ۶ ماه آینده ساخته و در دهه فجر افتتاح شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی