رسالت بسیج سازندگی خدمت است نه سود آوری | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۶:۴۰:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پاسدار حجت اله دستجانی در حاشیه بازدید و افتتاح چند طرح بسیج سازندگی در روستاهای نورعلیبیک , یل آباد و قشلاق گفت : یکی از رسالت های بسیج سازندگی ایجاد کارگاه های خدمت برای مردم است تا بتواند نقش موثری را در رفاه , آسایش و آرامش مردم داشته باشد .

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی بدنبال سودآوری نیست افزود : رسالت ما خدمت است نه سودآوری بنابراین اگر سودی هم از این پروژه ها نصیب بسیج شود تماما در مسیر محرومیت زدایی صرف خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه ساوه یکی از شعارهای بسیج را ارائه خدمت به مردم دانست و افزود : بسیج در راستای امید آفرینی در جامعه همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و تلاش میکند تا اعتماد مردم را بیش از قبل به نظام و خادمین خود جلب کند و در این راه تمام قد مقابل دشمن ایستاده است .

وی خاطرنشان کرد : بسیج سازندگی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها , با بهره مندی از ظرفیت خیرین , گروه های جهادی و ظرفیت های محلی همواره بهترین خدمات را به آحاد مردم ارائه کرده است .

دستجانی گفت : در دهه کرامت که دهه خدمت محسوب میشود بدنبال آن هستین تا با اعتبارات محلی , در پروژه هایی که مغفول مانده ورود کنیم و با کمک گرفتن از معتمدین و مسئولان محلی در بحث امیدآفرینی و ایجاد شور و شوق جهادی در شهر و روستا اقدام کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از تلاش دشمن با بهره مندی از ابزارهای مختلف برای دلسرد کردن مردم با القای عدم تحرک در جامعه خبر داد و گفت : امروز میبینیم دشمن با جنگ شناختی و ابزار رسانه در حال دلسرد کردن مردم به شیوه های مختلف است اما گروه های جهادی ما در دهه کرامت میخواهند نشان دهند که حرکت و پیشرفت در جامعه ما وجود دارد و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد راهکارش در داخل و با نگاه و اتکا به درون قابل حل است .

وی افزود : با همین ظرفیت های داخلی میگوییم که ما پای کار هستیم و میتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و بار دیگر ملت شریف ایران در ۲۸ خردادماه دسیسه های دشمنان را به یاس و نا امیدی برای آنان تبدیل خواهند کرد .

به گزارش ساوه نار فرمانده سپاه ناحیه ساوه صبح امروز از پروژه جدولگذاری و آسفالت به طول ۴ کیلومتر در روستای یل آباد , ساخت ۲ مسکن محرومین بهزیستی و کمیته امداد در روستای قشلاق و احداث المان شهدای مدافع حرم در روستای نورعلیبیک بازدید و ضمن خداقوت به نیروهای جهادی از نزدیک پیگیر روند اجرای پروژه ها شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی