اقامه نماز ظهر عاشورا توسط عزاداران ساوجی | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۱:۵۰:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایرنا , حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» روز پنجشنبه همزمان با عاشورای حسینی در جمع عزاداران ساوجی اظهار داشت: برپایی این مراسم ها عزاداری در واقع اعلام هم‌پیمانی با مکتب امام حسین (ع) می‌باشد که از ثمرات نهضت عاشورا است.

وی بیان کرد: یاران سیدالشهدا (ع) بهترین یاوران جهان بودند که با قبول دشواری های مسیر تا آخرین لحظه حیات ایستادگی کرده و جان خود را فدای ارباب خود کردند، یکی از ویژگی‌های بارز امام حسین(ع) اهتمام به نماز اول وقت بود و مردم نیز باید تدوام دهنده راه ایشان باشند.

امام جمعه ساوه ادامه داد: گفتمان مقاومت عاشورا باید در جامعه امروزی پیاده شود و نباید به غیر از خدا و اهل بیت(ع) دل بست.

حسینی عنوان کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال نظام علوی برپا شده است و هدف از این انقلاب اهتزاز پرچم حضرت زهرا (س) و امام علی(ع) می‌باشد که امروز آرزوی انبیاء تحقق یافته است.

 به گفته او، دشمنان برای به زمین زدن نظام و انقلاب اسلامی هر کاری می‌کنند اما مردم باید به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایستادگی و از نظریه اسلام دفاع ابدی کنند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد و دولت با روحیه انقلابی‌گری باید مظهر وفاق ملی باشد.

حسینی گفت: پیام روز عاشورا، «هیهات من الذله» است اگرچه ایستادگی و مقاومت هزینه دارد، سیدالشهداء (ع) طفل ۶ ماهه و فرزندان خود را فدای اسلام کرد.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی