مشارکت ۲۰ مرکز نیکوکاری ساوه در شور عاطفه ها | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۳۳:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حسین ذبیحی ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار با اعلام این خبر گفت : هر ساله در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید , جشن عاطفه ها جهت جمع آوری کمک های مردمی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برگزار میشود .

وی افزود : سال قبل و بواسطه شیوع بیماری کرونا , تامین تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان برای کلاس های آنلاین در دستور کار قرار داشت و امسال نیز با توجه به واکسیناسیون صورت گرفته و اعلام آمادگی آموزش و پرورش جهت بازگشایی مدارس , هم ابزار آموزش مجازی و هم حضوری برای دانش آموزان تامین خواهد شد .

مدیر کمیته امداد ساوه با اشاره به اینکه به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایگاه های کمیته امداد مانند سال قبل در سطح شهر مستقر نشده افزود : تنها یک پایگاه بصورت ثابت اقدام به جمع آوری کمک های مردمی میکند و سایر کمک های خیرین و نیکوکاران توسط ۲۰ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان جمع آوری خواهد شد .

ذبیحی با قدردانی از همکاری دستگاه های مختلف در راستای اجرای این طرح افزود : ” با هم مشق محبت بنویسیم ” بعنوان شعار امسال طرح شور عاطفه ها در نظر گرفته شده و تا ۱۱ مهرماه این طرح ادامه خواهد یافت .

وی جمعیت دانش آموز تحت پوشش را هزار و ۱۳۷ نفر و مددجویان دانشجو و طلاب علوم دینی را ۹۹ نفر اعلام کرد و گفت : در حال حاضر چهار هزار و ۳۷۸ خانوار که جمعیتی بالغ بر هشت هزار و ۴۷ نفر را شامل میشوند تحت حمایت و پوشش کمیته امداد ساوه قرار دارند .

مدیر کمیته امداد ساوه با قدردانی از کمک های خیرین و نیکوکاران , از آحاد مردم خواست کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه یا مراکز نیکوکاری در سطح شهر اهدا کنند و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۹۸۸۶ بنام کمیته امداد امام به دست نیازمندان واقعی برسانند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی