نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۴۰:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرمانده سپاه روح الله استان در این مراسم با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اساس کار بهره مندی از ظرفیت جوانان است گفت : رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به جوانان نگاه ویژه ای داشته اند و این نگاه ویژه با بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان و نیروهای جوان این انقلاب میسر خواهد شد .

سردار محسن کریمی با بیان اینکه آموزش و پرورش با تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشت گفت : آموزش و پرورش هم در ایام انقلاب و هم جنگ تحمیلی نقش غیر قابل انکاری داشتند و انتظار داریم اکنون نیز همان روحیه دانش آموزان سالهای قبل در کالبد دانش آموزان امروزی وجود داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد : امروز دانش آموزان باید در سنگر تعلیم و تربیت خود را به داشتن علم و زندگی آگاهانه و انقلابی تجهیز کنند و اگر در گذشته ایجاب میکرد که پشت سنگرها برای دفاع از کشور حضور یابیم اکنون سنگر عوض شده و باید با کسب علم و دستاوردهای مختلف آن را حفظ کنیم.

رئیس آموزش و پرورش ساوه نیز باب اشاره به حضور بیش از ۵۴ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در این شهرستان گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا دستورالعمل بازگشایی مدارس ابلاغ شده که این دستورالعمل در شهرستان نیز با برگزاری جلسات با مدیران و دانشکده علوم پزشکی ساوه جهت اندیشیدن ساز و کارهای مناسب در دستور کار است .

ابراهیم فراشیانی افزود : در حال حاضر قراراست مدارس روستایی با دانش آموزان کمتر از ۱۵ نفر فعالیت داشته باشند و کلاس های کارگاهی دانش آموزان هنرستانی در پایه دوازدهم نیز بدلیل وجود فضای مناسب بصورت حضوری باشد .

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان و کادر مدرسه از شروط برگزاری حضوری کلاس های درس است گفت : در حال حاضر و با توجه به قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا در سطح شهرستان ساوه , تا اطلاع ثانوی سایر مقاطع و مدارس در شهر بصورت غیرحضوری و از طریق برنامه های شاد و تلویزیون خواهد بود .

رئیس آموزش و پرورش ساوه با اشاره به توزیع عدات آموزشی در سطح شهرستان نیز عنوان کرد : طی سالیان اخیر بحث عدالت آموزشی که از موارد مهم سند تحول بنیادین است در ساوه به خوبی اجرا شده و در حال محقق شدن است .

گفتنی است این مراسم صبح امروز در مدرسه دخترانه فاطمیه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد و در پایان از تعدادی از دانش آموزان این مدرسه نیز با اهدای هدایای قدردانی شد.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی