نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۱۲:۰۶:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرمانده سپاه روح الله استان در این مراسم با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اساس کار بهره مندی از ظرفیت جوانان است گفت : رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به جوانان نگاه ویژه ای داشته اند و این نگاه ویژه با بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان و نیروهای جوان این انقلاب میسر خواهد شد .

سردار محسن کریمی با بیان اینکه آموزش و پرورش با تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشت گفت : آموزش و پرورش هم در ایام انقلاب و هم جنگ تحمیلی نقش غیر قابل انکاری داشتند و انتظار داریم اکنون نیز همان روحیه دانش آموزان سالهای قبل در کالبد دانش آموزان امروزی وجود داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد : امروز دانش آموزان باید در سنگر تعلیم و تربیت خود را به داشتن علم و زندگی آگاهانه و انقلابی تجهیز کنند و اگر در گذشته ایجاب میکرد که پشت سنگرها برای دفاع از کشور حضور یابیم اکنون سنگر عوض شده و باید با کسب علم و دستاوردهای مختلف آن را حفظ کنیم.

رئیس آموزش و پرورش ساوه نیز باب اشاره به حضور بیش از ۵۴ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در این شهرستان گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا دستورالعمل بازگشایی مدارس ابلاغ شده که این دستورالعمل در شهرستان نیز با برگزاری جلسات با مدیران و دانشکده علوم پزشکی ساوه جهت اندیشیدن ساز و کارهای مناسب در دستور کار است .

ابراهیم فراشیانی افزود : در حال حاضر قراراست مدارس روستایی با دانش آموزان کمتر از ۱۵ نفر فعالیت داشته باشند و کلاس های کارگاهی دانش آموزان هنرستانی در پایه دوازدهم نیز بدلیل وجود فضای مناسب بصورت حضوری باشد .

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان و کادر مدرسه از شروط برگزاری حضوری کلاس های درس است گفت : در حال حاضر و با توجه به قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا در سطح شهرستان ساوه , تا اطلاع ثانوی سایر مقاطع و مدارس در شهر بصورت غیرحضوری و از طریق برنامه های شاد و تلویزیون خواهد بود .

رئیس آموزش و پرورش ساوه با اشاره به توزیع عدات آموزشی در سطح شهرستان نیز عنوان کرد : طی سالیان اخیر بحث عدالت آموزشی که از موارد مهم سند تحول بنیادین است در ساوه به خوبی اجرا شده و در حال محقق شدن است .

گفتنی است این مراسم صبح امروز در مدرسه دخترانه فاطمیه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد و در پایان از تعدادی از دانش آموزان این مدرسه نیز با اهدای هدایای قدردانی شد.

true
true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی