ماموران پلیس مجاهدان فی سبیل الله هستند | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۱:۱۸:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی در آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با قدردانی از مجاهدت های پلیس در راستای تامین امنیت جامعه گفت : نمایش اقتدار پلیس برای دوست داران نظام و انقلاب روحیه بخش و امید آفرین و برای دشمنان موجب یاس و نا امیدی است .

وی با بیان اینکه پیشینه ناجا در مکتب اسلام است گفت : نیروی خدوم و انقلابی انتظامی از همان ابتدا با هدف مقابله با انحرافات و تامین امنیت جامعه تشکیل شد و میراث دار قیام حضرت اباعبدالله (ع) و روز عاشوراست .

فرماندار ساوه ” مجاهد فی سبیل الله ” را یکی از بهترین القاب ناجا که توسط رهبری خطاب شده دانست و گفت : خدا را شاکریم که امروز نیروی انتظامی در بدنه عظیم خود , با بهره مندی از کارکنان ولایی , مومن و متعهد و پای کار در همه عرصه ها توانسته با سرلوحه قراردادن راه شهدا , از همه ماموریت های خود سربلند خارج شود.

وی با بیان اینکه امروز پلیس رسالت محور است نه ماموریت محور گفت : استفاده بروز و صحیح از تجهیزات و امکانات و آمادگی عملیاتی و جسمانی کارکنان , ارتقا سطح بصیرتی و همچنین آگاهی از مسائل روز از مهمترین شاخصه های امروز کارکنان ناجا محسوب میشود .

میرزایی با تاکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی به درستی در آرامش جامعه نقش ایفا میکند یادآور شد : پلیس ما مقتدار و در طراز انقلاب اسلامی است و با اخلاق مداری و توان عملیاتی بالا , در تامین و برقراری انضباط اجتماعی نقش بی بدیلی ایفا کرده است .

وی افزود : مجاهدت های پیدا و پنهان در همه ابعاد در شب و روز و گرما و سرما و میدان های مختلف مثل مبارزه با کرونا , انتخابات , عزاداری ها , کنترل جاده ها , مبارزه با قاچاق , برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی , بلایای طبیعی و بطور کلی ماموریت های ۳۶ گانه خود از مرز تا مرکز بر هیچکس پوشیده نیست .

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه نیز در این آیین با بیان اینکه نیروی انتظامی در راه عزت و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمیکند گفت : ماموران پلیس در تامین آرامش , آسایش و امنیت مردم جان خود را بی هیچ چشم داشتی بر طبق اخلاص گذاشته اند.

سرهنگ عیسی آبادی گفت : نیروی انتظامی در همه صحنه های حساس کشور , خنثی سازی توطئه های دشمنان قسم خورده و میدان های دیگر با ایمانی راسخ پای کار بوده و خوش درخشیده است و همواره تلاش میکند امنیتی پایدار و مثال زدنی را در کشور برقرار کند.

وی با بیان اینکه مردم شاهد خدمت رسانی پلیس توام با رافت و مهربانی هستند افزود : پلیس حافظ جان , مال و ناموس مردم بوده و در راستای رفع موانع و مشکلات آنان با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری در راستای پلیس طراز انقلاب اسلامی , با تمام ظرفیت پای کار بوده و هست .

به گزارش فارس مسئولان جایگاه با احترام به جایگاه شهدا و سان دیدن از میدان , در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های معظم شهدا , جانبازان و پرسنل کادر و سرباز نمونه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی