آیین معارفه امام جمعه جدید ساوه برگزار شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۲۴:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه سابق ساوه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه جدید ساوه با بیان اینکه ساوه شهر بزرگان است و به مردم این شهر افتخار میکنم گفت : شهری که علامه عسکری ها که پاسداران تشیع و فرهنگ علوی هستند , شهید چمران ها که اسطوره مبارزه هستند و آیت الله موحدی ها را در خود پرورش داده بزرگ است و باید به بودن در آن افتخار کرد .

وی با بیان اینکه نگاه به منصب و مسند نباید نگاه قدرت طلبانه باشد گفت : ما باید در هر مقام و مسئولیتی در این کشور هستیم به عنوان شیفتگان خدمت کار کنیم نه تشنگان قدرت , لذا اگر در عمل به این امر پایبند باشیم نباید برای حفظ جایگاه خود به هر دری بزنیم.

امام جمعه سابق ساوه افزود : من برای حفظ جایگاهم تلاشی نکردم و هرکاری که انجام دادم وظیفه ام بوده و اگر توفیقاتی هم در این شهرستان بدست آمده جز کمک خدا نبوده است .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه نماز جمعه برای شخص نیست بلکه برای حکومت است گفت : هرکسی به این نظام اعتقاد دارد باید در نماز جمعه شرکت کند . گروه بندی ها غلط است و هرکسی این کار را انجام میدهد اشتباه کرده و باید توبه کند .

وی افزود : امروز که دشمنان میخواهند پرچم علی و فاطمه را به پایین بکشند باید پشت سر مقام معظم رهبری و یکصدا و یک دل بایستیم تا انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

امام جمعه سابق ساوه با عذرخواهی از مردم ساوه در صورت قصور و کوتاهی در طول دوران خدمتش گفت : هرگز محبت و الطاف و ابراز احساسات مردم ساوه را فرامش نمیکنم و با بهترین خاطرات از این مردم خداحافظی میکنم.

وی با قدردانی از گروه های مختلف خصوصا رسانه ها و روحانیت شهرستان گفت : اگر شجاعت و قدرت رسانه های ساوه و روحانیون و همبستگی برخی دستگاه ها مثل دادگستری نبود امروز این شهر درگیر مسائل مختلفی میشد که لازم است از همه زحمات آنان قدردانی کنم.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه جدید ساوه نیز با اشاره به اینکه این منصب ها آزمایشی الهی است که باید از آن موفق و پیروز خارج شویم گفت : همه مدیران باید خود را عبد خدا بدانند و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

وی افزود : شهرستان ساوه که از شهرهای بزرگ صنعتی کشور است باید با تدابیر مدیران توانمند خود , روز به روز در تقویت اقتصاد این شهر و کشور سهیم باشد و این جز با خدمت صادقانه میسر نخواهد شد .

امام جمعه ساوه با قدردانی از حضور مدیران ادارات و دستگاه های مختلف در آیین تودیع و معارفه , بر لزوم تقویت فرهنگی در جامعه خصوصا قشر جوان گفت و خاطرنشان کرد : باید با حضور جوانان مساجد را احیا کنیم تا نسل جوان نیز همچون کسانی که در راه حفظ این کشور و نظام شهید شده اند گام بردارند .

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز نماز جمعه را میراث امام خمینی(ره) میعادگاه فرهنگی شهر دانست و گفت : نماز جمعه در هر شهر باید مظهر اتحاد و انسجام باشد و پایگاهی باشد برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی تا نقشه های دشمنان را خنثی کند .

علی میرزایی افزود : نماز جمعه در طول چهار دهه انقلاب اسلامی ، خنثی کننده تمام توطئه های استکبار و استبداد بوده و پایگاهی بوده که همواره با جذب نیروهای جوان , کارکردهای عبادی و سیاسی و فرهنگی خود را تقویت کرده است .

وی با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام حسینی بعنوان امام جمعه ساوه , انتصاب حجت الاسلام رحیمی بعنوان امام جمعه جدید را تبریک گفت و خواستار تعامل همه دستگاه ها برای حفظ وحدت در این شهر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی