انهدام باند سارقان سیم و کابل برق معابر عمومی در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۵۷:۱۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق معابر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ساوه، با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری مدارک و شواهد موجود، به سرنخ های مهمی از سارقان و شیوه و شگردها آنها دست یافتند.

این مقام انتظامی یادآور شد: تحقیقات و تلاش پلیس آگاهی ساوه، برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه پس از کامل شدن تحقیقات میدانی، این باند سارقان شناسایی و ۳ نفر از سارقان در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: این سارقان حرفه ای پس از انتقال به پلیس آگاهی و مشاهده مستندات قانونی پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند و سرانجام در بازجویی های تکمیلی پلیس به ۴ فقره سرقت سیم و کابل برق و ۷ فقره سرقت معابر در سطح این شهرستان معترف شدند.

رئیس پلیس شهرستان ساوه در پایان با اشاره به کشف مقادیری از اموال سرقتی در بازرسی مأموران از مخفیگاه سارقان، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی، از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی