وحدت , تحول و پویایی کشور از دستاوردهای دولت سیزدهم است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۰۸:۳۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساوه با بیان اینکه دولت سیزدهم در سال گذشته با شعار دولت مردمی، ایران قوی بر سر کار آمد گفت : کثرت دیدارهای بی واسطه با اقشار مختلف مردم و حضور در ۳۱ استان و صحبت های چهره به چهره با مردم و رعایت اصول حفظ منافع کشور نشان از آن دارد که رئیس جمهور محترم خود پایبند به شعائر دولت سیزدهم است.

وی افزود : دولت با منویات انقلابی که فرمایشات مقام معظم رهبری همچون سند گام دوم انقلاب را نصب العین خود قرار داد و چون خود را از مردم می دانست و نیاتی خاصانه و صادقانه داشت توانست با تمام چالش ها و محدودیت ها به موفقیت های بزرگی دست یابد.

فرماندار ویژه شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه همگی به یاد داریم که در شروع دولت فضایی غمبار از سرکشی ویروس منحوس کرونا وجود داشت گفت : در آن ایام ویروس کرونا هر آن عزیزان ما را طعمه خود قرار می داد و خانواده ای را داغدار میکرد اما دولت سیزدهم با حرکتی جهادی توانست این ویروس را تحت کنترل در آورد.

الیاسی در ادامه پویایی کشور و رسیدن به وحدت و تحول در کشور را از دیگر دستاوردهای این دولت دانست و عنوان کرد : همه افرادی که دستی بر مفاهیم اقتصاد داشتند بر این موضوع اذعان دارند که تزریق ارز ترجیحی و دادن بی هدف و ریخت و پاش بدون برنامه ارز، کاری اشتباه در اقتصاد کشور بود ولی این دولت سختی جراحی اقتصادی را پذیرفت و خدارا شکر با همراهی شما مردم عزیز این طرح به موفقیت رسید.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای طرح شاهد تثبیت یا کاهش تورم هستیم خاطرنشان کرد : در بحث ایجاد و رونق در کسب و کار، گره گشایی از کارخانجات و واحد های تولیدی ، حمایت از کارگران، بازنشستگان و فرهنگیان بعنوان تاثیرگذارترین آحاد جامعه گام های مثبتی برداشته شد و برخورد با متخلف، فسادستیزی، عدالت محوری این دولت نیز در سیاست های راهبردی و اجرایی خود این موضوع را نهادینه کرده است.

معاون استاندار و فرمانداری ساوه در تشریح اقدامات دولت در شهرستان ساوه نیز گفت : در شهرستان ساوه خدمتگزاران شما در مجموعه دولت با همراهی مسئولان , با یکدلی و یکپارچگی از تمامی سلایق توانست به پیشرفت هایی نائل آید که این همراهی و همدلی مردم از تمامی سلایق با دولت سیزدهم مثال زدنی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : ما در ابتدای مسیر پیشرفت و توسعه هستیم و می بایست برای تک تک مسائل و مشکلاتی که برای ما از گذشته به ارث رسیده و حال شهرستان را آزرده خاطر کرده است راهی برای برون رفت بیاییم و اعتقاد دارم با مدد الهی و همدلی مردم عزیز آینده شهرستان بسیار روشن است .

وی در بخش دیگری از صحبت های با اشاره به اینکه در شهرستان ساوه با کمبود منابع آبی مواجه هستیم گفت : از همه مردم عزیز ، اصحاب صنایع و کشاورزان تقاضامندم در مصرف آب بعنوان مایه حیات و زندگی صرفه جویی کرده و بهره وری را در استفاده ها افزایش دهند.

به گفته فرماندار ساوه خط انتقال آب از سد کوچری بعنوان بزرگترین پروژه دولت در سفر هیات دولت به استان مرکزی اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان را در بردارد که با تکمیل آن بخش مهمی از مشکلات آب شهرستان مرتفع خواهد شد .

مهدی الیاسی کمبود سرانه های درمانی و کمبود پزشک بود را از دیگر مشکلات قابل توجه شهرستان بیان کرد و گفت : در دو اقدام با تصویب بودجه مناسب برای بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی و اخذ کد رشته پزشکی برای دانشکده و همچنین افزایش ساخت درمانگاه ها و پایگاه های محله محور بدنبال رفع این نقیصه هستیم.

مقام عالی دولت در شهرستان ساوه در خصوص ارتقا امنیت در شهرستان نیز گفت : در این خصوص بدنبال آن هستیم که زیرساخت های شهرستان هوشمند را افزایش داده و در شهرهای غرق آباد، نوبران , آوه , ساوه و روستاهای بزرگ اقدام به تجهیز دوربین های پایش تصویری نماییم که هرگونه حرکت متخلفین را رصد و بدون اغماض با آنان برخورد گردد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شهر ساوه با ۲۵ دوربین در حال پایش است افزود : افتتاح کلانتری جدید در شهرک علوی بر مجموعه فاکتورهای امنیتی خواهد افزود و مردم بدانند اعضای شورای تامین شهرستان و مجموعه های امنیتی و انتظامی به هیچ عنوان به احدی اجازه القای نا آرامی و عدم امنیت را نخواهند داد.

به گفته فرماندار ساوه علیرغم کمبود اعتبارات سعی شد تعریض راه ها و ساخت پل ها که تقاضای سالیان دور مردم و کارگران بود اجرایی شود و قطعا این موضوع برای تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه یکی از رخدادهایی که مردم ساوه با آن درگیر هستند را حضور ماشین آلات سنگین عبوری و متوقف در محلات دانست و بیان کرد : در سفر ریاست جمهوری اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان برای ساخت رینگ شهری در نظر گرفته شده تا با احداث این رینگ و پارکینگ های برون شهری از حضور کامیون ها و ماشین آلات سنگین جلوگیری گردد.

الیاسی وجود ۲۰ منطقه حاشیه نشین را یکی از معضلات مهم شهرستان دانست و ذر این خصوص گفت : این وضعیت بدلیل عدم تزریق بموقع اراضی مسکونی مناسب و مسکن بوجود آمده است که پیگیر تزریق بیشتر اراضی با کاربری مسکونی به شهر هستیم و ضمن پیگیری تکمیل ۲۰۰۰ واحد مسکونی , ارگان های دیگر را نیز همچون شهرداری برای ساخت مسکن به میدان آورده ایم.

به گفته فرماندار ساوه ساخت مدارس متعدد، افزایش سرانه های آموزشی ، افزایش سرانه های فضای سبز، گره گشایی از واحدهای تولیدی، استمرار خدمات فرهنگی، رسیدگی به محلات حاشیه نشین، تزریق آب مناسب به کشاورزان، تجهیز و ترمیم سرانه های ورزشی و…. از دستاوردهای مجموعه بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه دستاورد یکساله مجموعه اجرایی شهرستان ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در قالب افتتاح و کلنگ زنی با براورد مالی ۱۰۳۶ میلیارد تومان می باشد گفت : این دستاوردها قریب به ۱۵۴۵ نفر اشتغال زایی را بهمراه دارد که از این ۸۹ پروژه ۸۳ پروژه به بهره برداری میرسد و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه نماز جمعه این هفته شهر ساوه ادارات مختلف با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردمی بودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی