ایران به یک امپراطوری قوی نظامی و سیاسی تبدیل شده است | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۴۱:۲۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز این شهر یوم الله ۹ دی را از روزهای ماندگار انقلاب دانست و گفت : در این روز بزرگ مردم ایران بر یک فتنه بزرگ غلبه کردند و توانستند با بصیرت و همدلی و صبر خودشان در برابر جریان های غرب گرا و غرب گدا موضع قاطعی بگیرند .

وی افزود : تلاش ها برای گرامیداشت ۹ دی تنها برای زنده نگه داشتن یک خاطره نیست بلکه نماد حیات ، هوشیاری و آگاهی ملت شریف ایران است که باید همواره مورد توجه قرار بگیرد .

خطیب جمعه ساوه با تاکید براینکه از ابتدای تاریخ هرجا این دین مبین خواسته در مسیر پیشرفت قرار بگیرد دشمنان اجازه ندادند گفت : در سال ۸۸ قطار پیشرفت کشور به سرعت در حال حرکت بود و اوضاع خوبی در زمینه سیاست داخلی و خارجی داشتید لذا تا دشمنان دیدند قطار کشور هر روز در حال پیشروی است و رضایت رهبری را در پیش دارد ، به بهانه تلقب در انتخابات آن اوضاع را بوجود آوردند .

حجت السلام رحیمی اضافه کرد : آشوبگران سال ۸۸ با کلمه تقلب کلید فتنه را گشودند و آغازگر فتنه های جدید در چند سال اخیر شدند لذا این فتنه ها از ابتدای اسلام بوده و تا زمان ظهور حضرت حجت نیز ادامه خواهد داد اما آنچه مهم است اینکه ما باید مراقبت کنیم و اسیر فتنه ها نشویم .

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به یک امپراطوری قوی نظامی و سیاسی تبدیل شده است گفت : چون ما قوی شده ایم همه عالم در یک طرف هستند و می‌خواهند کشور فاطمی ما را دچار آسیب کرده و به آن ضربه بزنند اما به کوری چشم دشمنان مردم ما پای این نظام ایستاده و می‌ایستند .

امام جمعه ساوه در ادامه بر لزوم زمان شناسی ، مکان شناسی و دشمن شناسی تاکید داشت و گفت : مرز حمله دشمنان در روزگار امروز مغز جوانان است و آنها تلاش میکنند با پیاده سازی افکار خود بر ذهن و مغز جوانان ما به کشور ضربه بزنند .

وی افزود : نخستین سنگری که دشمن مورد حمله قرار میدهد بحث اعتقادات مردم است لذا با چادر و حجاب مشکل دارند و آن را نفی می‌کنند و عمامه روحانیت را برمیدارند .

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد : هویت یک نظام اسلامی حجاب است ، فتنه گران تلاش می‌کنند با برنامه های مختلف مردم را دچار تردید و دودلی کنند بنابراین امروز دعوا سر چند تار مو نیست بلکه پشت پرده فتنه های بزرگی در پیش است چراکه اینها از چادر ولایت ضربه خورده اند .

وی با بیان اینکه فتنه ، انسان های سالم را به فساد می‌کشد گفت : برخی انقلابیونی که نقش اساسی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا داشتند امروز آنتن هایشان به سمت دشمن است و در زمین دشمن بازی میکنند لذا باید افراد را از روی اعتقاداتشان قضاوت کرد .

حجت الاسلام جعفر رحیمی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: این سرباز رسید اسلام فرمانده مبارزه با تروریست در منطقه بود و نوک پیکان حملاتش به سمت آمریکا و اسرائیل بود چراکه می‌دانست این دو کشور غده سرطانی هستند .

وی اضافه کرد : هرجا حاج قاسم قدم می‌گذاشت با خودش صلح و امنیت و آرامش برای مردم منطقه به ارمغان میآورد و نگاهش سرشار از نگاه الهی و ولایی بود و چتر ولایت را بر سر همه می‌گستراند و به همین دلیل بود که جذب حداکثری داشت ‌

گفتنی است به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی میز خدمت ادارات مختلف در حاشیه نماز جمعه برگزار شد و مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم شدند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی