وانت‌بارهای سیار در ساوه ساماندهی می‌شوند | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۵:۵۹:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن مددی با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص استقرار نامناسب خودروهای میوه فروش سیار در طرح شهر گفت : یکی از چالشها و معضلات امروز ساوه مشکل سد معبر و حضور وانت بارهای فروشنده سیار در جای جای شهر مخصوصاً اطراف میادین و معابر اصلی شهر است که باعث بوجود آمدن مشکلات ترافیکی، پسماند، بهداشتی و در نتیجه نارضایتی شهروندان شده است.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص مقابله با سد معبرکنندگان خودرویی اظهار داشت: بر اساس جلسه مشترک بین پلیس راهور، اصناف و شهرداری ساوه باهدف ساماندهی مسیرهای تردد شهروندان، روان‌ کردن مسیرهای تردد خودروها و عابرین، رفع ترافیک خودروها و احترام به حقوق شهروندی؛ وانت بارهای سیار شهر ساماندهی خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود بازارهای روز هفتگی در نقاط مختلف شهر ساوه با ساماندهی وانت بارها این بازارها تقویت می شوند و در صورت نیاز فضاهای جدیدی تعریف خواهد شد.

مددی تصریح کرد: ما نیز معتقدیم که هر بنده‌ای به نحوی در کوچه و خیابان در حال کسب درآمد و رزق و روزی خوردن اما به هر صورت شهر‌ها به یک نظم‌ و نظام نیاز دارند و شهرداری‌ها بر اساس قانون موظف هستند این نظم را در چیدمان شهری به وجود بیاورند.

وی یادآور شد: در حال حاضر اگر از برخی ورودی های شهر وارد ساوه شویم خواهیم دید که حجم بالایی از وانت‌بارهایی که کارشان فروش میوه است در کنار بلوارهای اصلی توقف کرده‌اند و علاوه خطر ایجاد تصادفات، چهره نازیبایی را به ورودی‌های شهر بخشیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی