جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ما همچنان ادامه دارد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۸:۱۱:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار هادی رفیعی کیا صبح روز یکشنبه ۲۵ دی ماه در آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سروان احمد کشوری نیا در ساوه گفت : ماموران جان بر کف فراجا همواره برای حفظ آرامش و امنیت مردم تا پای جان به مردم و نظام خدمت کرده و برای ارتقا این امنیت تلاش میکنند.

وی با اشاره به گذشت بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی گفت : امروز دشمن با جنگ شناختی به مبارزه علیه ما برخواسته و دست از شرارت های خود برنمیدارد و به هر نوع و روشی بدنبال خدشه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران است .

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه شهید کشوری نیا شهید جنگ اقتصادی ماست افزود : جنگ اقتصادی که امروز در آن هستیم به واسطه تلاش دشمن برای تحریم همه جانبه کشور است و تلاش میکند با قاچاق انواع کالا و ارز فضای تولید داخلی را تنگ و سفره های مردم را کوچک تر کند.

وی تصریح کرد : نیروی انتظامی به واسطه ماهیت خود برای استقرار نظم و امنیت مردم همواره پای کار است و امثال شهید کشوری نیا با تقدیم جان عزیز خود پای ارتقا امنیت کشور ایستاده اند.

وی با اشاره به مجاهدت خانواده شهید والامقام در اهدای عضو شهید به چند بیمار نیازمند افزود : ایثار خانواده شهید کشوری نیا درس بزرگی به ما میدهد و نشان میدهد عزیزان ما حتی با جسم بی جان خود نیز میتوانند حیات بخش باشند .

سردار رفیعی کیا گفت : مادامی که امثال حاج قاسم و شهید کشوری ها در این کشور هستند دشمنان ما بدانند امنیت و آرامش این مردم حفظ خواهد شد و اجازه جولان به دشمنان نمیدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه , پیکر شهید احمد کشوری نیا پس از تشییع بر روی دستان مردم شهید پرور ساوه برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش خرم آباد رفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی