امروز وجود سپاه برای ملت ضروری و لازم است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۰۹:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت : سپاه شجره طیبه ای است که با خون شهدا آبیاری شده و مجموعه ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدف های والایی که این ملت برای خود ترسیم کرده ، ضروری و لازم است .

وی با بیان اینکه این نهاد مقدس طی ۴۴ سال گذشته همواره منشأ خیر و برکات بوده است گفت : سپاه در عرصه های مختلف اقتصادی ، سازندگی ، نظامی ، دفاعی ، امنیتی و فناوری های علمی و دفاعی حرف اول را میزند و امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته و به درستی دریافته اند که اگر طی سالهای بعد از انقلاب راهبردها و سیاست های آنان علیه انقلاب با شکست مواجه شده است ، بخاطر سپاه پاسداران و مردمی بودن آن بوده است .

خطیب جمعه ساوه معنویت ، بصیرت ، ولایت مداری و زمان و وظیفه شناسی را فاکتورهای موفقیت سپاه دانست و بیان کرد : دشمنان همواره یک طرف نوک پیکان حملات خود را به سمت سپاه و نهادهای ارزشی و انقلابی نشانه گرفته اند و متاسفانه برخی جریانات وابسته و یا انحرافی نیز هم نوا با دشمن پروژه سپاه هراسی را در پیش گرفته اند و ناجوانمردانه اقدامات سپاه را زیر سوال میبرند .

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان نظامی گفت : به فرموده رهبر انقلاب ، ما ایستادن نداریم و حرکت ما فقط رو به جلو است اما پیام ما صلح و دوستی است و با هیچ کشوری جز اسرائیل بنای جنگ نداریم .

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را واجب الهی دانست و گفت : اگر همه در جایگاهی که هستند کار خود را درست انجام دهند شاهد برخی ناهنجاری ها در جامعه نخواهیم بود و همه ما وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر را انجام بدهیم .

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه دشمن طی ماه های اخیر تلاش زیادی برای هجمه به دین و عفاف و حجاب وارد کرده است گفت: دشمنان ما نه فقط با ایران بلکه با اسلام و‌ عفاف و حجاب مخالف اند و چادر زنان ما را سد محکمی در مقابل اجرای نقشه های شوم خود می‌بینند و بدنبال حذف آن هستند .

خطیب جمعه ساوه در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند با آمریکا تعامل کند گفت : کشوری مثل آمریکا که به تعهدات بین المللی خود پایبند نیست و به راحتی به زیر آن میزند و آن را نقض میکند ، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تعامل باشد .

وی گفت : تجربه برجام جواب آن کسانی است که بارها میگفتند با آمریکا مذاکره و معامله کنیم و باید از آن عبرت گرفت و مراقب بود .

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه تنها راه حل مشکل و مقابله با شیطنت های اقتصادی ، روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است گفت : آمریکایی ها وزارت خزانه داری خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرده اند و ما باید در داخل ستاد مقابله با این شرارت دشمن را در مرکز اقتصادی دولت تشکیل دهیم و وزارتخانه ها با این مسئله کمک کنند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی