آغاز عملیات ساخت خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفری در ساوه | ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۴:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر محمود کریمی صبح امروز در آیین کلنگ زنی ساخت خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت : ساخت خوابگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی با توجه به راه اندازی پردیس دانشگاهی و فرسوده شدن خوابگاه قبلی یکی از زیرساخت های اصلی دانشکده برای توسعه به شمار میرود.

وی با اشاره به سهم ۹ میلیاردی این طرح از محل اعتبارات استانی افزود : این پروژه در زیربنایی به مساحت بالغ بر ۸۵۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد که ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه این طرح از محل سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی تامین شده است و بخشی نیز از محل کمک های خیرین سلامت و تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد : ساخت این خوابگاه با ظرفیت ۴۰۰ نفر در محوطه پردیس دانشگاهی هم باعث کاهش زمان و هزینه برای رفت و آمد دانشجویان خواهد شد و هم باعث تسهیل در تردد در مسیر دانشگاه و خوابگاه میباشد که استفاده از امکانات و تجهیزات به روز در این خوابگاه نیز رضایتمندی دانشجویان را بهمراه خواهد داشت.

کریمی همچنین به ادامه فرآیند ساخت بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی نیز اشاره داشت و گفت : در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به استان مرکزی ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان جدید ساوه در نظر گرفته شد که امیدواریم با تخصیص این رقم شاهد توسعه زیرساخت های درمانی و بهداشتی ساوه باشیم.

به گفته این مقام مسئول پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه که اخیرا فعالیتش را آغاز کرده است بالغ بر ۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده که بخش اعظم آن توسط خیر تامین شده است .

در حال حاضضر پردیس دانشگاهی ساوه ۶۰۰ دانشجو در رشته های مختلف پزشکی را پذیراست که پیش بینی میشود این تعداد در سال های آتی رو به افزایش رود .

به گفته سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه قرار است آیین رسمی افتتاح پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور وزیر بهداشت , درمان و آموزش پزشکی کشور , رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان کشوری برگزار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی