ورود نخستین خودروهای ون به سیستم حمل و نقل شهری ساوه | ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۴:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی اصغر آرمیده در تشریح این خبر گفت : ۴ دستگاه از ون های خریداری شده تاکنون تحویل و به ساوه وارد شده و ۲ دستگاه دیگر نیز طی چند روز آینده به جمع ون های موجود خواهد پیوست.

وی تصریح کرد : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تامین ۲۰ دستگاه خودروی ون برای افزایش ظرفیت و سرعت جابجایی مسافر سیستم حمل و نقل شهری ساوه مدنظر قرار گرفت.

وی گفت: این ۲۰ دستگاه خودرو که تولید داخل و ساخت شرکت ایران خودرو دیزل می باشد، با تخصیص یارانه دولتی به میزان ۷۰ درصد خریداری گردیده و۳۰ درصد هزینه مورد نیاز آن به مبلغ ۸۶ میلیارد ریال نیز در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات داخلی شهرداری ساوه پرداخت شده که در این نوبت ۶ دستگاه آماده تحویل بوده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری ساوه بیان کرد: این خودروهای ون که به سیستم های به روز همچون GPS مجهز می باشند و ظرفیت جابجایی همزمان ۱۲ مسافر را دارند، پس از تجهیز به دستگاه کارتخوان، از تیرماه سال جاری وارد سیستم حمل و نقل شهری ساوه شده و در مناطق کم برخوردار خدمت رسانی خواهند کرد.

آرمیده خاطر نشان ساخت: پیگیری برای تحویل مابقی خودروهای ون که مقرر است به سیستم حمل و نقل شهری اضافه شود در دستور کار قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی