سیزده آبان روز بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران است | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۲۱:۵۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت : این روز ، روز فریاد و مبارزه و روز بزرگ مرگ بر آمریکاست که به همه آموخت من می‌توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند .

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان به ما می‌آموزد به آمریکا اصلا نمیتوان اعتماد کرد گفت : اعتماد به آمریکا یعنی سقوط از آزادی سیاسی و سقوط در ذلت و زبونی، چرا که هدف اصلی آمریکا در منطقه و جهان، حفظ منافع پوشالی و خودساخته خودش است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد : آزادی بیان، حقوق بشر و …. تنها نقابی است بر چهره این کشور تا ماهیت پلید دولت آمریکا بر افکار عمومی هویدا نشود .

وی با دعوت از عموم مردم خصوصا دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی روز شنبه گفت : روز ۱۳ آبان ، روز ماندگار در تاریخ انقلاب عاشورایی ملت بزرگ ایران و روز پر پیام برای بشریت تحت ظلم و ستم طاغوتیان و یزیدیان زمان، روز فریاد و مبارزه و اقدام عملی علیه استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام رحیمی اضافه کرد: سیزدهم آبان ، روز تبلور و بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران و روز فریاد علیه استکبار و تبیین شعار مرگ بر آمریکا در فضای آسمان ایران اسلامی است.

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ عمومی گفت : فرهنگ عمومی به معنای فرهنگ وسیع و گسترده ای است که میان عموم مردم رواج دارد و این فرهنگ هم در امور طاهری مردم قابل تصور است و هم در امور روانی و درونی مردم اثرگذار خواهد بود .

خطیب جمعه ساوه با اشاره به اینکه فرهنگ عمومی بعنوان یک بستر ساز نقش مهمی در تعیین مصادیق زندگی روزمره و سبک زندگی دارد گفت : امروزه با نفوذ تکنولوژی در بین مردم نقش تخریبی این ابزار به وضوح قابل رویت است و دشمنان نیز از این طریق برای نفوذ در بین جامعه و جوانان بهره میبرند .

حجت‌الاسلام رحیمی گفت : وظیفه مسئولان و برنامه ریزان است تا با یک برنامه ریزی صحیح جامعه را از حالت تدافعی و انفعالی نجات داده و مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند .

خطیب جمعه ساوه رکود در جامعه را یکی از علل از بین رفتن نظام فرهنگی دانست و اضافه کرد : اگر یک نظام فرهنگی قادر به تامین نیازهای انسانی نباشد انسانها در پی ابداع عناصر فرهنگی جدید با پذیرفتن فرهنگ های دیگر بر می آیدلذا این فرآیند منجر به دگر گونی فرهنگی خواهد شد و در نهایت از قدرت فرهنگ کاسته می شود و اگر انصافا جامعه به فرهنگ دینی عمل کند و زندگی خود را با سبک زندگی اسلامی هم تراز کند پیشرفت اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی و رشد سیاسی قطعی است.

رحیمی همچنین اشاره ای به تحولات این روزهای غزه کرد و با محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت : پیروز صد در صدی میدان حماس و مقاومت است چرا که دشمن در تحلیلهای خود متحیر مانده و نسبت به شکست هولناک خود سرمست گردیده و یقیناً بعد از آتش بس تازه دردها و ضربات شکست شعله ور خواهد شد.

خطیب جمعه ساوه به پیامدهای افزایش حجم و شدت جنایت‌ها بر علیه صهیونیستها اشاره و اظهار داشت : این جنایات، از یک طرف فلسطینی‌ها را عصبانی می‌کند و به صحنه می‌آورد و از امروز به بعد دنبال فرصت می‌گردند تا بلاهایی از این نوع را دوباره بر سر اسرائیل دربیاورند.

وی گفت : کاری که اسرائیل می‌کند، گویا دارد بمب را بر سر یهودی‌ها می‌ریزد؛ چون همه این‌ها به حساب یهودی‌ها و دولت یهودی اسرائیل فاکتور می‌شود و روزی باید جواب دهند.

وی با تاکید بر اینکه آنها با اقداماتشان جهان اسلام را متحد کردند بیان کرد : قبل از این جهان اسلام یک وضعیت دو دسته داشت و عده‌ای به‌دنبال عادی‌سازی راه افتاده بودند اما امروز اتحاد خوبی بر علیه این رژیم شکل گرفته است که امیدواریم بزودی به نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیستی ختم شود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی