۴ کشته و ۳ مصدوم در دو حادثه رانندگی در ساوه و زرندیه | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۳۶:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , بهرام صیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت : نخستین حادثه در حوالی ساعت ۱۳:۲۷ دقیقه ظهر امروز در محور قدیم ساوه به سلفچگان نرسیده به روستای غازم آباد به وقوع پیوست که از شدت بالایی برخوردار بود.

وی افزود : در این حادثه یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه خودروی کاپرا به شدت برخورد میکند که بر اثر وقوع این حادثه دلخراش ۳ تن از سرنشینان سواری تیبا که یک مادر و دو فرزند بودند در دم فوت کردند و راننده خودروی دیگر به بیمارستان منتقل شد .

صیدی خاطرنشان کرد : در دیگر حادثه در ساعت ۱۴:۳۴ دقیقه گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه ترافیکی در محور خرقان در شهرستان زرندیه به مرکز فوریت های پزشکی گزارش شد که بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک خودروی سمند دچار واژگونی شده بود گفت : متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان در دم فوت و دو نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند .

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ساوه اضافه کرد : رانندگان محترم برای رسیدن به مقصد از هرگونه عجله خودداری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی