تاکید فرماندار ساوه بر اجرای طرح های خلاقانه در شهرداری | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۱۹:۳۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی در دیدار با سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر ساوه، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت، رفع مشکلات شهروندان را مورد تأکید قرار داد و گفت: فرمانداری آماده همکاری و تعامل با مجموعه مدیریت شهری جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

وی افزود: زمانی که شهروندان از نشاط اجتماعی برخوردار باشند، شاخص‌های کیفیت زندگی آنان ارتقا پیدا می‌کند و این مسئله سبب خواهد شد وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی آنان افزایش پیدا کند و طبیعی است که به موازات آن آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

الیاسی ادامه داد: همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهری قطعا نشاط و شادابی شهروندان را به همراه خواهد داشت و امیدواریم با تعامل در مدیریت شهری شهری ساوه و تجربیات ارزنده مهندس صفا خلج در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در ماه‌های پیش رو نیز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان باشیم.

وی تصریح کرد: حل مشکلات شهر با تعامل و همدلی مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری امکان‌پذیر است و همه باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و همدلی و همفکری با خلاقیت و نورآوری توسعه و پیشرفت شهری را رقم بزنند و مشکلات شهری را برطرف کنند.

الیاسی در ادامه بر توجه مجموعه مدیریت شهری بر ارتباط بین بخشی با دستگاههای مختلف شهرستان، پایش سلامت کارکنان مجموعه، جلب اعتماد عمومی، تلاش در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و جلوگیری از سوء استفاده در اموال عمومی، ایجاد بستر آرامش در شهرداری، ارتقای برنامه های معنوی در شهرداری و تعامل سالم اعضای شورای شهر و شهرداری در جهت خدمت به مردم تاکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی