یادواره شهدای کارمند و هنرمند شهرستان ساوه | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۲۸:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از فرمانداری ساوه

معاون استاندار و فرماندار ساوه در یادواره شهدای کارمند و هنرمند شهرستان ساوه که به مناسبت هفته دولت در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل انقلاب اسلامی با هدایتگری خدای تعالی و با تاسی از انقلاب و مکتب حسینی، تبعیت از ولی فقیه و با پشتوانه مردم صورت گرفت.

محمد بهاروند افزود: اسلام عزیز منبعث از مکتب اهل بیت (ع) در این کشور احیا شد و با حاکمیت ارزش ها و زدودن غبار جهل الگویی از یک انقلاب اسلامی را به جهان ارائه کرد.

وی با تجلیل از یاد و خاطره شهدای کارمند و هنرمند اظهار کرد: این شهدای عزیز نیز هم در سنگر کار و تلاش برای خدمت به مردم از دستاوردهای انقلاب صیانت کردند و هم با حضور در میادین دفاع مقدس، اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشاندند.

سردار حسین کاجی نیز گفت: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی عملکرد دولتمردان است. اینکه می‌شود با روحیه جهادی و انقلابی‌گری به مردم خدمت بیشتر کرد و رضایت مردم و خدای تعالی را جلب کرد.

سردار کاجی تصریح کرد: یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی شایستگی‌ها و لیاقت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و دور هم جمع می‌شویم تا یادی از رشادت‌های آن دوران و ایثارگری رزمندگان کنیم.

وی بیان کرد: گردهمایی در یادواره شهدا موجب خواهد شد که دلهای خود را در مجلس شهدا جلا دهیم و چون از شهدا یاد می‌کنیم قطعا آنها هم از ما یاد خواهند کرد و دعاگویمان خواهند بود.

کاجی با بیان اینکه فرا رسیدن ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر فرصتی ارزشمند برای بازخوانی پروژه نفوذ است، افزود: کسانی در دوران عمر با برکت شهیدان رجایی و باهنر به نظام ضربه زدند و نفوذ پیدا کردند که مورد وثوق بودند و با توسل به پروژه نفوذ موجب شهادت این دو شخصیت برجسته نظام شدند.

وی ادامه کرد: هم‌اکنون نیز پروژه نفوذ به کشور ضربه می‌زند و مقام ‌معظم ‌رهبری بارها هشدار داده‌اند و باید مسئولان ما مراقب این پدیده باشند و هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا دهند.

سردار کاجی با اشاره به تقدیم ۲۲ هزار شهید کارمند و ۲۳۰۰ شهید مدافع حرم در دوران انقلاب اسلامی اظهار  کرد: در قرآن کریم ۲۰۰ بار از کلمه ذکر به معانی مختلف سخن به میان آمده است و صراحتا گفته شده که ایام الله را متذکر شوید. از این رو وظیفه داریم همواره یاد و خاطره شهدای عزیز را یادآوری کنیم تا به نص صریح قرآن عمل کرده باشیم.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی