سه پروژه عمرانی در شهرستان ساوه افتتاح شد و به بهره برداری رسید | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۰۲:۵۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از فرمانداری ساوه سه پروژه عمرانی امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی , فرمانداری محترم ساوه و دیگر مسئولین به بهره برداری و مرحله استفاده رسید.

افتتاح ساختمان دهیاری روستای اولوسجرد نخستین پروژه‌ای بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این طرح با صرف هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال ظرف مدت ۶ ماه اجرا شده است که شامل ساختمان اداری دهیاری و ایستگاه آتش‌نشانی برای خدمات رسانی به این روستا و روستاهای همجوار است.

افتتاح ساختمان مجتمع دهیاری روستاهای شرفلو، یوسف آباد و چلپلو از دیگر طرح‌ها بود. این ساختمان که برای اولین بار در ساوه به صورت مجتمعی احداث شده است با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع و در دو طبقه احداث شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی همچنین کارگاه تولید قطعات بتنی که به همت شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی احداث شده بود را افتتاح کرد.

عزیز فیلی در حاشیه افتتاح این پروژه با تقدیر از شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی ساوه برای احداث این کارگاه تولیدی اظهار کرد: فلسفه فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی تقویت تولید ملی و ایجاد اشتغال است.

وی با تاکید بر نقش تعاونی‌های روستایی در تولید و اشتغال پایدار اظهار کرد: خودکفایی در عرصه اقتصادی با اتکا بر توان داخلی و حمایت از تولید ملی امکان‌پذیر است که از سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی است.

وی حمایت دولت از تعاونی‌های روستایی را موجب شکوفایی و رونق اقتصادی در روستاها دانست که زمینه ماندگاری جمعیت روستایی را افزایش خواهد داد و روستاها را تولیدمحور و اشتغال زا خواهد کرد.

معاون عمرانی استانداری مرکزی با تاکید بر حمایت دولت از تعاونی‌های روستایی اظهار کرد: دولت این آمادگی را دارد که برای حمایت از تعاونی‌ها به هر میزانی که سرمایه نیاز دارند با هماهنگی بانک‌های عامل تسهیلات اعتباری مورد نیاز را تامین کند تا بتوان روستاها را تولیدمحور کرد.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی