پانزدهمین دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی در ساوه برگزار شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۳۲:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان شهرداری , پانزدهمین دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرهای استان مرکزی با موضوع نحوه وضع و وصول عوارض و درآمد در شهرداری ها در محل ساختمان منطقه ۲ شهرداری ساوه برگزار شد.
“حسن قربانی” مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری مرکزی در این جلسه بیان داشت: بر اساس آیین نامه اجرایی نحوه وضع و وصول عوارض توسط شوراهای اسلامی شهر موضوع قانون تشکیلات،‌وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ ، شوراهای اسلامی شهر می توانند برای تأمین بخشی از هزینه های شهر اعم از هزینه های خدماتی ، اداری و عمرانی با رعایت ضوابط ، ترتیبات و سیاست های موضوع این آیین نامه عوارض وضع نمایند.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا آموزش های لازم جهت توجیه این آیین نامه و سایر آیین نامه های مربوط به اعضای شوراها ارایه شود، گفت: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده نسب به برگزاری دوره آموزشی نحوه وضع و وصول عوارض شهرداری ها برای اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی اقدام نمود.

قربانی تصریح کرد: این دوره آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهارم و پنجم مهرماه به تفکیک شهرستان های استان در شهرهای ساوه و اراک با حضور و تدریس دکتر جوانمرد معاون دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.
به گفته وی، تاکنون ۱۴ دوره آموزشی برای منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی برگزار شده است .
در ادامه این دوره آموزشی دکتر جوانمرد معاون دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به تشریح نحوه وضع و وصول عوارض و درآمد در شهرداری ها پرداخت.
استان مرکزی با ۳۳ شهر در دوره پنجم دارای ۱۷۷ نفر عضو شورای اسلامی شهر می باشد.

 


true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی