پیکر شهید محسن حججی در تهران تشییع شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۲۲:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی صبح امروز بروی دستان مردم تهران تشییع شد. این مراسم امروز و از ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدا برگزار شد. در این مراسم مردم ولایت مدار کشورمان بار دیگر شکوه و عظمت ایران را در برابر دشمنان نشان دادند و با این حضور اعلام کردند که شهادت عزیزانمان جایگاه مارا مستحکم تر خواهد کرد.

 

حضور رهبرانقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی

دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین علیه‌السلام تهران رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر #شهید_محسن_حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام ارزوی علو درجات کردند.

همچنین، ایشان دقایقی با خانواده‌ی این شهید عزیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدیر و تشکر کرده و برایشان صبر و اجر از درگاه الهی آرزو نمودند.

 

 

حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم شهید حججی

خانواده معظم شهدا، مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم تهران و شهرهای اطراف در این مراسم حضور دارند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، علی اکبر ناطق نوری، محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه، محمدحسن ابوترابی فرد، شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل از جمله مسئولین حاضر در این مراسم هستند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی