ظرفیت تولید “بن رو” ساوه افزایش می یابد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۴۷:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایسنا، منطقه مرکزی، محسن جهرودی در جریان بازدید از شرکت بن رو در ساوه که به همراه نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: شرکت بن رو یکی از شرکت‌های خوب گروه سایپاست که توان تولید خودرو در آن بالا بوده و با توجه به این توان بالا باید با استفاده و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود به نحو مناسب تری از آن بهره برداری کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر حضور کارکنان متخصص در این شرکت گفت: یکی از مهمترین سرمایه‌های این شرکت، داشتن نیروهای متخصص و کارشناس است که با تکیه بر این سرمایه می‌توان به پیشرفت‌های خوبی دست یافت.

وی تصریح کرد: این شرکت با دارا بودن سالن‌های تولید بدنه و مونتاژ جدید و استاندارد و تولید خودروهای لوکس می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب در راستای افزایش تولید با شتاب بیشتری حرکت کند و بر همین اساس می‌توان با افزایش شیفت‌های کاری و تبدیل یک شیفت به سه شیفت، افزایش تولید در این شرکت را به سرعت عملیاتی کرد.

شرکت بن رو با تولید محصولات “آریو” و “ووانت ۱۵۱” یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپاست که از سال ۸۳ در ساوه شروع به فعالیت کرد. این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۶۶ هزار دستگاه در سه شیفت کاری را دارد. بن رو هم اکنون با یک شیفت کاری بالغ بر ۲۳ هزار دستگاه خودرو تولید می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی