سید لقمان حسینی سرپرست جدید هلال احمر ساوه شد | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۵۳:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه محمدی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از داوطلبانی که در حادثه اخیر زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند گفت : ما برای انتخاب یک مدیر جدید برای هلال احمر ساوه چندین نوبت جلسه با نماینده ساوه داشتیم تا در نهایت بهترین گزینه را آقای سید لقمان حسینی دانستیم.

محمدی در ادامه از آمادگی بالای استان مرکزی در کمک به زلزله زدگان گفت و تاکید کرد : از روزهای ابتدایی زمین لرزه تا کنون بالغ بر ۲۶۰ محموله کمک های غیر نقدی از طرف هلال احمر استان مرکزی ارسال کرده ایم که ارسال محموله ها تماما بصورت داوطلبانه و رایگان صورت گرفته است. شهرستان ساوه جزء شهرستان های پیشرو در امر امداد و نجات هست اما انتظارات از ساوه بسیار فراتر از حد کنونی است.

وی در ادامه از برگزاری طرح خادم ( خانواده آماده در مخاطرات ) توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت : با برگزاری طرح خادم داوطلبان این جمعیت به منازل مردم مراجعه نموده و آموزش های لازم را در برخی زمینه ها یادآوری میکنند.

محمد رضایی رئیس پیشین جمعیت هلال احمر ساوه هم در این مراسم گفت : مهمترین مواردی که ما در دوره مدیریت خود اعمال کردیم ایجاد همدلی و مودت بین کلیه کارکنان و اعضای این جمعیت بود , ایجاد سلامت معنوی پرسنل و استفاده از مدرسین باسابقه کشوری در شهرستان ساوه بوده است.

وی در پایان گفت : از مسئولان تقاضا داریم فعالیت در هلال احمر را همانند فعالیت بسیج در کسری خدمت سربازی آقایان دخیل کنند . ساوه این پتانسیل را دارد که بعنوان مرکز آموزشی تخصصی همانند اصفهان فعالیت کند.

در پایان این مراسم از تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر که در زلزله کرمانشاه خدمت رسانی کرده بودند تجلیل بعمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی