بودجه ۱۳۸ میلیارد تومانی شهرداری ساوه تصویب شد | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۰۳:۴۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوع ، “سعید کریمی” رئیس شورای اسلامی شهر ساوه از تصویب بودجه ۱۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری ساوه در سال ۱۳۹۷ خبر داد و گفت: این بودجه با رای اکثریت اعضای شورای شهر به تصویب رسید که از این میزان ۵۴ درصد آن عمرانی و ۴۶ درصد جاری است.

وی تخصیص ۶۰ میلیارد ریال به منظور زیرسازی و جدول گذاری معابر سطح شهر، مرمت و لکه گیری معابر سطح شهر به تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، پیاده‌روسازی معابر ۲۰ میلیارد ریال، طراحی و تکمیل کمربندی‌های شهر ۲۰ میلیارد ریال، خرید اتوبوس و مینی‌بوس برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی ۵۰ میلیارد ریال، تملک املاک واقع در طرح تعریض معابر ۲۵ میلیارد ریال را بخشی مهمی از طرح و پروژه‌هایی دانست که با بودجه سال ۹۷ اجرایی خواهد شد.

کریمی، تملک املاک واقع در بافت قدیمی و فرسوده ۱۵ میلیارد ریال، تکمیل ساختمان جدید شهرداری ۳۰ میلیارد ریال و خرید کامیون و تجهیزات آتش نشانی ۴۵ میلیارد ریال، ایجاد و نگهداری فضای سبز سطح شهر ۹۰ میلیارد و جمع آوری زباله‌های سطح شهر ۹۰ میلیارد ریال را بخش دیگری از طرح‌ها بیان کرد.

وی بیان کرد: در بودجه سال ۱۳۹۶ بالغ بر ۲۰۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که حدودا ۱۲۰ میلیارد تومان آن محقق شد که علت این امر نیز کاهش درآمد شهرداری متاثر از متمرکز شدن مالیات بر ارزش افزوده بود که با احتساب میزان بودجه محقق شده شهرداری در سال جاری شاهد رشد ۱۸ میلیارد تومانی بودجه در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ خواهیم بود.
کریمی با تاکید بر اینکه در تدوین بودجه به دو اصل درآمد و منابع درآمدی و نیز هزینه‌ها توجه می‌شود، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر با بررسی دقیق میزان درآمد و منابع درآمدی شهرداری و میزان هزینه‌ها نهایتا بودجه‌ای که بتوان در طول سال محقق کرد را تصویب و طرح‌های اولویت دار شهری را برای آن تعریف کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی