شهر مهاجر پذیر ساوه نیازمند توجه خاص و اقدامات ویژه در بخش فرهنگی است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۴۲:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان، “سعید کریمی” رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر که با حضور مدیران و مسئولان دستگاههای مختلف فرهنگی شهرستان در محل شورا برگزار شد، گفت: خوشبختانه ما از دو نعمت غنی یعنی فرهنگی غنی اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی بهره مند هستیم اما متاسفانه به دلایل مختلف از جمله برخی سوء مدیریت ها و عدم برنامه ریزی لازم تاکنون نتوانسته ایم آنچنان که باید و شاید در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه متولیان فرهنگ در کشور طی سالهای گذشته موفق عمل نکرده اند، تصریح کرد: حل مشکلات تنها منوط به وجود پول و اعتبار نیست بلکه به دلیل ضعیف عمل کردن در بخش انجام کارهای فرهنگی امروز شاهد بسیاری از آسیب ها در جامعه هستیم.
کریمی به شرایط فرهنگی ساوه اشاره کرد و تصریح کرد: این شهر به دلیل تعدد خرده فرهنگ ها و داشتن مناطق حاشیه نشین دارای شرایط ویژه و نیازمند اقدامات خاص و ویژه در بخش فرهنگی است لذا باید با یک کارگروهی و جلوگیری از موازی کاری با یک برنامه ریزی مدون در این زمینه ورود پیدا کنیم.

وی افزود: شهرداری ذاتا متولی کارهای فرهنگی نیست اما درساوه طی چند سال اخیر، شهرداری پرچمدار کارهای فرهنگی بوده است و با انجام اقدامات مهمی مانند احداث اماکن تفریحی و فرهنگی، حمایت از مساجد و ساخت سالن های ورزشی در این زمینه پیشتاز بوده است.
وی افزود: مدیریت شهری ساوه اکنون نیز علیرغم کمبود شدید اعتبارات آمادگی دارد تا با تمامی توان ضمن تعامل با متولیان فرهنگ در شهرستان در راستای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان در رفع آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ شهر همکاری نماید.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی