مسئولینی که تادیروز موافق احداث پیاده راه بودند امروز داعیه دار آن نباشند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۵۷:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: اگر نماینده ای ترسی از بازگرداندن اموال نامشروع مسئولان ندارد باید به این طرح نمایندگان انقلابی مجلس رای دهد زیرا باید بساط اختلاس، حقوق نجومی و چپاول بیت المال برچیده شود.
وی افزود: دلیل اینکه عده ای از نمایندگان منفعل عمل می کنند و با آن مخالفت می کنند را نمی دانم.

حسینی با اشاره به هجمه افراد جریانات منفعت طلب بیان کرد: افرادی از جریانات خاصی مدت ها است در فضای مجازی و حقیقی مشغول تخریب بنده هستند وحتی پیشنهاد هیئت مدیره معدن طلا دادند که به دستگاه قضایی اطلاع دادم.
وی افزود: وقتی متوجه بی میلی بنده شدند، پیشبرد امور دفتر و ستاد نمازجمعه را جلوه دادند که بازهم قبول نکردم ، همه افراد پشت پرده بدانند که از مواضع انقلابی در دفاع از مردم و رهبری کوتاه نمی آیم.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: شاهد یک ارتجاع فرهنگی و سیاسی به صورت خزنده به خصوص موضع گیری و عملکرد بعضی مسئولین هستیم.
وی افزود: فیلم لاتاری را به خاطر محتوای ارزشی به نام غیرت به گفته خود یکی از داوران در جشنواره فیلم، بایکوت کردند.

خطیب نمازجمعه ساوه تصریح کرد: شاهد تغییر ارزش ها در کشور هستیم روزی امثال شهید بهشتی و شهید دیالمه را با التماس مسئول می کردند ولی امروز شاهد این هستیم عده ای حاضرند بر خلاف منافع کشور و در راستای منافع دشمن حرف بزنند تا به دنیا برسند.وی ادامه داد: وزرای انقلابی مانند شهید چمران برای کشور از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کردند ولی بعضی وزرا برای رسیدن و حفظ وزارت تلاش می کنند .
حسینی شرح داد: نوع دیگری از وادادگی سیاسی، دلجویی بعضی سیاسیون از اغتشاشگران اخیر به خصوص دراویش است تا منافع انتخاباتی کسب کنند.وی افزود: دل بستن به بیگانگان و پیشنهاد آزادی جاسوسان دوتابعیتی برای خوشحالی وزیر خارجه انگلیس نیز از سخنان حقیر بیگانه پرستان است.

امام جمعه ساوه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دست اندرکاران کنگره شهدای کارگر گفت: ایشان در این دیدار بر بصیرت، همت، تدین و روحیه دشمن ستیزی کارگران تاکید کردند و وظیفه خدمت رسانی دولت به کارگران و کشاورزان را گوشزد کردند.
وی ادامه داد: دولت بهتر است به جای نظریه پردازی که علم اسلامی داریم یا نداریم به فکر اقتصاد و اشتغال مردم باشد، مردم رئیس جمهور را برای مدیریت اجرایی انتخاب کردند نه نظریه پردازی. حسینی بیان کرد: انسان در حوزه ای که تخصص ندارد نظریه پردازی نمی کند، مسئولان کشور گرانی، بیکاری و رکود کشور را چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی با ورود به بحث پیاده راه ، آن را یک کار غیرکارشناسی و بر اساس لج و لج بازی دانست و گفت : بنده از همان ابتدا به فرماندار ساوه گفتم که پیاده راه موضوعی غیرکارشناسی است و اخیرا هم به ایشان ، مخالفت آن روزهای خودم با احداث پیاده راه را یادآور شدم .

خطیب نمازجمعه ساوه افزود : مسئولین امنیتی شهر می گویند ایجاد پیاده راه کار درستی نبوده است و مخالف این قضیه هستند . وی اظهار داشت : بنده از همان اول به شهردار وقت ساوه در خصوص پیاده راه تذکر دادم .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی گفت : مسئولینی که تا دیروز موافق احداث پیاده راه بودند امروز نباید داعیه دار باشند .

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد : مردم شما را سر کار آورده اند ، پس بدون لج و لج بازی هرکاری که برای رفاه مردم مفید است انجام دهید و هرکاری که باعث شود مردم آزار ببینند ، موجب نارضایتی خدا از شما مسئولان خواهد شد .

خطیب نماز جمعه در بخش دیگر، سالگرد وفات ام البنین(س) را تسلیت گفت و بر تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد.
وی همچنین هفته احسان نیکوکاری که از ۱۴ اسفند آغاز می شود و هفته درختکاری را یادآوری کرد و از مردم خواست در امور خیر مشارکت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی