سرپناه برای سگهای ولگرد در شهر ساوه احداث شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۴۸:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , “محسن مددی” سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه با اعلام این خبر گفت: وجود سگ های ولگرد در سطح شهر علاوه بر ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دارای خطرات بهداشتی به لحاظ گسترش بیماری های مشترک بین انسان و حیوان است.
مددی تصریح کرد: اما در راستای مبارزه و کنترل سگ های ولگرد و با توجه به غیر انسانی بودن کشتن حیوانات و گله مندی شهروندان از وجود سگ های ولگرد در شهر، شهرداری ساوه اقدام به احداث پناهگاه موقت ویژه نگهداری از سگ های بلا صاحب در شهرک بازیافت نمود تا تمامی سگ های بلاصاحب جمع آوری و به این محل منتقل شوند.

وی مشارکت مردم برای تامین خوراک این حیوانات را امری مهم دانست و افزود: از شبکه دامپزشکی، اداره محیط زیست، دوستداران محیط زیست، شهروندان و شبکه بهداشت تقاضا داریم تا شهرداری را برای درمان و نگهداری بهداشتی سگ های ولگرد در این پناهگاه موقت جهت حفظ سلامت شهروندان یاری کنند.

به گفته مددی، اولویت کاری در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب آدرس های اعلامی از سوی سامانه ۱۳۷ و تماس های مردمی است و پس از اعلام درخواست مردمی، پیمانکار به همراه ناظر سازمان به محل اعزام شده و پس از شناسایی سگ مورد نظر، با استفاده از وسایل زنده گیری مهار یا تور اقدام به زنده گیری حیوان کرده و سپس آن را به کمپ منتقل می کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی