ثبت بیش از یک میلیون حافظ در سامانه ملی حفظ قرآن | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۴۳:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از باشگاهع خبرنگاران جوان ؛  حجت الاسلام محمدی رییس شورای توسعه قرآنی کشور در مراسم تجلیل از حافظین، فعالین و خادمین شهرستان ساوه با بیان اینکه تا کنون بیش از یک میلیون حافظ در سامانه ملی حفظ قرآن ثبت شده اند، گفت: اگر دستگاه‌ها به طور جد وارد کار شوند، پیش بینی می‌شود در افق ۱۴۱۴ بخشی از این ده میلیون، یعنی بیش از پنج میلیون حافظ را تربیت کنیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، افزود: این سامانه می‌تواند فرآیند تربیت حافظ را در کشور مدیریت کند و با تلاش همه جانبه دستگاه‌ها این امر را محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه سند راهبردی طرح ملی حفظ قرآن در کشور به ثبت رسیده، اضافه کرد: در این سامانه همه افرادی که از یک جز تا کل قران را حفظ باشند، ثبت می‌شوند.

ثبت همه دستگاه‌های فعال در سامانه ملی حفظ قرآن

رییس شورای توسعه قرآنی کشور ادامه داد: در این سامانه همچنین همه دستگاه، استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها که در زمینه‌ی حفظ قرآن فعالیت می‌کنند، ثبت می‌شوند.

در پایان این مراسم از فعالین و خادمان قرآنی و ۲۵ حافظ کل و ۵ حافظ زیر پنج جز در مقطع سنی زیر بیست سال شهرستان ساوه تجلیل شد.

نجاتی مسئول برگزاری این همایش گفت:: فعالان و حافظان قرآن مسئولینی هستند که در حفظ قرآن این افراد کمک کردند.

شهرستان ساوه با دارا بودن ۶۰ حافظ کل و ۵۰۰ حافظ جز، رتبه دوم استان را دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی