تیم پسران ساوه مقام نخست المپیاد طرح دادرس را به خود اختصاص داد | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۱۰:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

آرش اشتری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری ششمین مرحله استانی المپیاد طرح دادرس در در اردوگاه فرهنگی امام خمینی (ره) خمین در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره از مسابقات ۲۰۰ دانش آموز دختر و ۲۰۰ دانش آموز پسر مقطع دوم متوسطه به مدت ۲ روز با هم به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: المپیاد طرح دادرس در هشت بخش چادرزنی، حمل مصدوم تخصصی، سی پی آر، ارزیابی مصدوم، پناه گیری آتل یا پانسمان و آزمون ورودی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ مربی فرهنگی در برگزاری این المپیاد مشارکت دارند، اظهار کرد: تیم های شرکت کننده ۱۴ نفره هستند و سه تیم به عنوان برگزیده انتخاب و تیم اول به مسابقات کشوری راه پیدا می کند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات تابستان سال جاری در اردوگاه انزلی برگزار می شود و تیم استان مرکزی در ۲ سال اخیر به عنوان تیم برگزیده کشوری انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: منظور از طرح ملی دادرس تربیت دانش آموزان آماده در شرایط سخت است و در این طرح دانش آموزان توسط یک مربی پناهگیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان، بانداژ و آتل‌بندی، تریاژ مقدماتی، حمل مصدوم، اطفای حریق و چادرزنی را می‌آموزند.
اشتری هدف از اجرای المپیاد طرح دادرس را افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس شهرستان با تکیه بر تربیت تیم های دانش آموزی؛ توسعه و ترویج ظرفیت های خود امدادی در میان دانش آموزان عنوان کرد.

وی ادامه داد: طرح دادرس در سال تحصیلی امسال با شعار تربیت دانش آموز تاب آوردر مدارس استان مرکزی به مرحله اجرا درآمد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تیم ها در پایان طرح، جام بشر دوستی را دریافت می کنند.

در پایان این رقابت ها تیم پسران دادرس ساوه موفق به کسب مقام اول شد و تیم دختران دادرس ساوه موفق به کسب دیپلم افتخار این رقابت ها شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی