اولویت بندی در تکمیل طرحهای نیمه تمام ساوه ضروری است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۱۷:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایرنا،‌ محمد بهاروند روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان ساوه،‌ افزود: طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد به بالا در اولویت تکمیل هستند و از اجرای طرح های جدید باید خودداری شود.

وی افزود: سهمیه اعتبار عمرانی امسال ساوه چهار هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد کاهش دارد و این رقم برای پیشبرد طرح های عمرانی این شهرستان پاسخگو نیست.

فرماندار ساوه افزود: متوسط کاهش اعتبارات در استان ۱۶ درصد است اما با توجه به عقب ماندگی ها و مشکلاتی بخش عمرانی ساوه با آن مواجه است، با همراهی استانداری مرکزی سهم بیشتری در این زمینه اختصاص یافته است.

بهاروند گفت: تلاش می شود که با کمک نماینده مردم ساوه و استاندار مرکزی از محل منابع ملی بودجه سهم مناسبی برای پیشبرد امور و اجرای طرح های عمرانی ساوه جذب شود.

معاون استاندار مرکزی اظهار کرد: در بودجه تخصیصی امسال ساوه توجه ویژه به اجرای طرح های آبرسانی،‌ کف شکنی و تعمیر چاه های آب و ترمیم راه های مناطق روستایی شده است.

بهاروند همچنین تامین آب آشامیدنی برای مناطق شهری و نیز توجه به اجرا و تکمیل طرح های بخش کشاورزی را از دیگر اولویت های بودجه عمرانی امسال در شهرستان ساوه برشمرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی