افتتاح نمایشگاه ابتکارات هنرجویان موسسه کاوشگران دانش کاوه | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۱۹:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , حجت الاسلام حسینی با حضور در محل شرکت آموزشی پژوهشی کاوشگران دانش کاوه , این آموزشگاه را افتتاح و با حضور در کارگاه های مختلف و بازدید از روند کارهای آموزشی این شرکت از نمایشگاه جنبی ابتکارات پژوهشی هنرجویان این آموزشگاه با عنوان دانشمندان نوجوان کاوشگر بازدید نمود.

امام جمعه ساوه در حاشیه این بازدید گفت : از اینکه می بینم هنرجویان این آموزشگاه با پشت کار و فراگیری دروس تخصصی , چنین خلاقیت هایی از خود بروز می دهند بسیار خوشحالم و این باعث افتخار ماست اما به این نکته هم باید اشاره کرد که نظام آموزش و پرورش یک مشکل اساسی دارد و آن انباشت مفاهیم است که در آن بچه ها کتاب را حفظ می کنند و هیچ گاه این اقدام پیش برنده نیست و به تولید یا اختراعی ختم نمی شود.

وی افزود : بایدمحیط آموزشی را طوری فراهم کرد که دانش آموزان ما دنبال حل مسئله باشند نه در پی یافتن کتاب های حل المسائل که کم ترین زحمت ها را ایجاد می کند .

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های خوب این آموزشگاه گفت :  آموزشگاه کاوشگران چندین مزیت دارد که مهم ترین آن:
۱٫بچه ها را به خود باوری می رساند که حاصل کار دست خود را ببینند.
۲٫مفاهیم و اصل کار را متوجه می شوند.
۳٫به دنبال تفریحات سالم می روند.
۴٫تخصص می آموزند بدون نیاز به مدرک و با وجود مفاهیم اصلی وارد بازار کار می شوند.

امیرحسین کاهدی مدیر عامل این شرکت نیز ضمن در حاشیه این مراسم توضیحاتی در زمینه سوابق و شیوه کار کاوشگران به حاضران در جلسه ارائه کرد..

یاد آور میشود دومین دوره این نمایشگاه که همراه با مسابقه اعطای آرا توسط بازدید کنندگان همراه است از خرداد لغایت تیرماه ۹۷ برقرار می باشد. بازدید و رای برای عموم آزاد است و اولیای محترمی که عضو این آموزشگاه نباشند نیز می توانند دست سازه های خلاقانه فرزندان خود را در حوزه های فنی به این نمایشگاه اضافه نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی