شهرداری ساوه با بحران مالی روبه‌رو است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۰۵:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , سید “مهدی حسینی” شهردار ساوه در آیین اهدای احکام انتصاب برخی مدیران شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم، رمز جاودانگی امام حسین(ع) را معامله با خداوند دانست و گفت: امام حسین(ع ( با دادن همه هستی اش در راه خدا، ثابت کرد که معامله با خداوند، پر سودترین معامله است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از حمایت های شورای اسلامی شهر در سال نخست فعالیت شورای پنجم، اظهار داشت: افکار سنجیده و دل بزرگ اعضای محترم شورا طی این مدت موجب شد تا با پشتیبانی جسورانه آنان بتوانیم شرایط سخت بحران مالی سال گذشته را مدیریت کرده و بار دیگر اعتماد عمومی را به شهرداری برگردانیم.

حسینی با بیان اینکه کارکنان خانواده شهرداری نیز در وضعیت سال گذشته ثابت کردند که مرد روزهای سخت هستند، افزود: در وضعیت بحرانی شهرداری در سال ۹۶ کمتر مدیری تمایل به سکان داری این کشتی طوفان زده بود اما بنده با توکل به خدا و عشق به همکاران خود در این مجموعه این مسئولیت سنگین را پذیرفتم چون به کارکنان توانمند شهرداری ایمان داشتم و مطمئن بودم که این شرایط سخت را می توانیم پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه از گذشته قابل پیش بینی بود اما بحران اقتصادی سال ۹۷ و پدیدار شدن وضعیت دشوار اقتصادی در کشور غیر منتظره بود و این امر موجب شده تا هم اینک شرایط شهرداری ها برای کارکردن سخت تر شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های انجام شده خانواده بزرگ شهرداری و حمایت های شورای اسلامی شهر هم اینک شهرداری ساوه نسبت به سایر شهرداری های استان مرکزی به آرامش نسبی دست یافته است و امیدواریم با تداوم این روند و کسب رضایت خداوند و مردم در این راه دشوار، دعای خیر مردم برای ما ماندگار باشد.

حسینی به ارتقای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به سازمان نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی این سازمان فقط در مراکز استان انجام می شود اما به دلیل وجود بستر مناسب در شهرداری و پیگیری های انجام شده این امر در ساوه محقق شد.

بر اساس احکام صادره از سوی حسینی شهردار ساوه، “مهدی صفا خلج” به عنوان معاونت اداری و مالی، “حمید کمالی” به عنوان سرپرست امور اداری و “جعفر حسینی” به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه منصوب شدند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی