بدرقه موکب شباب الزینب (س) از ساوه به عراق | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۴۸:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , برای سومین سال متوالی موکب شباب الزینب (س) شهرستان ساوه جهت خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) راهی عراق شد.

مدیر اجرایی موکب در گفتگو با پایگاه خبری شهرستان ساوه گفت : موکب شباب الزینب امسال برای سومین سال افتخار خدمت به زائران پیاده روی اربعین را دارد.

محمد خلیلی اضافه کرد : در سال اول در مسیر حله به کربلا معروف به مسیرالعلما مستقر شدیم اما سال گذشته و امسال در مسیر اصلی نجف به کربلا در عمود ۸۰۹ مستقر شده ایم.

وی افزود : موکب شباب الزینب ثبت شده در ستاد عتبات کاملا مردمی بوده و انجام خدمت از محل کمک های مردمی و تلاش یکایک خادمین و مسئولین هماهنگ کننده و کمک کننده می باشد.

خلیلی تصریح کرد : اقلام و تجهیزات موکب هرساله توسط خادمین راننده که به عشق اباعبدالله با وسیله نقلیه خود کمک رسان موکب هستند به کشور عراق منتقل میگردد که امسال هم اقلام شامل دو تریلر و دو کامیون شامل تجهیزات و تاسیسات موکب نظیر نانوایی با ملزومات کامل جهت پخت و توزیع نان داغ , ژنراتور برق , کانکس سرویس بهداشتی و حمام , چادر و و ملزومات اسکان , مواد غذایی و تجهیزات آشپزی , لوازم سرمایشی , لوازم پذیرایی و اقلام وتجهیزات فرهنگی و…. به عراق اعزام شد.

خلیلی اضافه کرد :  کاروان موکب از روز ۱۹ مهرماه با بدرقه عاشقان حسینی از مقابل زینبیه قاسم آباد حرکت و تا گلزار شهدا بدرقه گردید و پس از عزاداری راهی کشور عراق شد.

وی با اشاره به حضور ۴۰ خادم در این موکب افزود : خادمین این موکب روز ۲۱ مهرماه راهی عراق خواهند شد و در مدت ۱۸ روز در سه نوبت صبحانه ناهار شام و دو میان وعده صبح و عصر به تعداد ۲۰۰۰ نفر خدمت رسانی خواهند کرد.

مدیر اجرایی موکب اضافه کرد :اجرای برنامه های فرهنگی , برپایی نماز جماعت , مراسمات زیارت خوانی , توزیع ۲۴ ساعته آب و چای بین زائران , اسکان هزار نفر در طول شبانه روز , فراهم سازی حمام و سرویس بهداشتی بخشی از خدمات این موکب در طول مدت حضورش در عراق خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی