برگزاری کمیته فرهنگی شورای فرهنگ عمومی ساوه | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۳۵:۰۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , حسین محمودی فر با اعلام این خبر بیان داشت : این جلسه در روزشنبه مورخ ۱۲/۸/۹۷ ساعت ۱۰ صبح با حضور اعضاء در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید اظهار داشت: سوء مصرف مواد مخدر تنها یک امر فردی نیست بلکه یک معضل اجتماعی است که هیچ حد و مرزی نداشته و تهدیدی برای تمام آحاد مردم می باشد.

حسین محمودی فر ، عدم توجه به نیازهای جوانان و نوجوانان اعم از مسائل مادی ، روحی روانی و معنوی در خانواده و اجتماع را خطر بزرگی برای ابتلاء به بیماری اعتیاد دانست و افزود: آگاهی بخشی و آموزش اقشار مختلف جامعه با استفاده از روشهای مختلف به ویژه مهارت های زندگی و تقویت باورهای دینی نقش بسزایی در پیشگیری از اعتیاد خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی عضو شورای فرهنگ عمومی و مسئول کمیته فرهنگی شورا نیز در این جلسه خواستار تعامل و همکاری ادارات شد و اظهارکرد : با مشخص نمودن وظیفه هر اداره و یا مراکز فرهنگی می توان در صدد پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد برآمده و استفاده از نیروهای دلسوز و پتانسیل های موجود در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند.

تقویت فعالیتهای جایگزین برای ارضای نیازهای روانی – تجدید نظر در قوانین مبارزه با مواد مخدر – آموزش پیشگیری از اعتیاد در سطح مدارس با حضور از اساتید مجرب و استفاده از توان سازمان ها و مراکز غیر دولتی از جمله پیشنهاداتی بودند که برای اجتماعی نمودن مسئله پیشگیری از مواد مخدر در این جلسه عنوان گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی