ارتقای واحد آرامستان شهرداری ساوه به سازمان در حال پیگیری است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۰۵:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هادی جوکار در گفت و گو با نارستان بیان داشت: روزانه به طور میانگین ۴ متوفی در این آرامستان ساوه پذیرش و خدمات لازم به آنان ارائه می شود.

وی افزود: میزان دریافت عوارض بابت خدمات این متوفیان پذیرش شده با هدف رفاه مردم کمترین میزان پیش بینی شده این در حالی است که تمایل برخی شهروندان برای دفن اموات در اطراف امامزادگان این شهر موجب شده که آنها هزینه های زیادی را برای خرید قبر و دیگر خدمات پرداخت کنند.

جوکار ادامه داد: پایین بودن نرخ قبر و عوارض سایر خدمات در آرامستان بهشت رضوان شهرداری و محاسبه این هزینه ها برای خانواده های کم بضاعت تحت پوشش نهادهای حمایتی موجب شده تا این واحد زیان ده باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه جهت ارتقای واحد آرامستان به سازمان در حال پیگیری است و تحقق این امر گامی مهم در درآمد زایی و تامین هزینه های آن خواهد بود، افزود: هم اینک ۵ دستگاه آمبولانس با ۵ راننده در این واحد در حال فعالیت هستند که تعداد دو دستگاه از این آمبولانس ها فرسوده می باشد.

جوکار راه اندازی سالن تشریح را یکی از نیازهای ضروری آرامستان ساوه برشمرد و افزود: با راه اندازی سالن تشریح زمینه راحتی هر چه بیشتر شهروندان فراهم خواهد شد، زیرا هم اینک به طور میانگین در هر هفته ۴ متوفی از این واحد به پزشک قانونی مرکز استان اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: انتقال جسد تا مرکز استان و تعویق در تدفین، هزینه‌های زیادی بر خانواده متوفی تحمیل می‌ کند و بعضا اتفاق افتاده که انجام کالبدشکافی جسد در مرکز استان وقفه‌ای در تدفین و نیز مشکلات روحی برای خانواده‌ به وجود می‌آورد، لذا بهره‌برداری از سالن تشریح اقدامی ارزشمند و در جهت رفاه حال مردم خواهد بود.

جوکار در بخش دیگر از سخنان خود به عدم استقبال تطهیرکنندگان داوطلب در ساوه اشاره کرد و یادآور شد: تطهیرکنندگان داوطلب با هدف بهره مندی از فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه به ویژه در مواقع بحرانی به انجام مسئولیت اجتماعی خود می پردازند که در این زمینه شاهد عدم استقبال هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی